|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man være redd for å dø?Det kommer litt an på hvordan jeg ser på døden. Jeg kan kanskje si at jeg ikke liker tanken på at døden kanskje er noe annet enn det jeg håper. Akkurat nå om dagen er jeg sint på døden. Den tyven har stjålet folk rundt meg og har peilet seg ut et nært familiemedlem. Jo. Jeg er mest sint, tryglende og fortvilet over døden nå. Og så håper jeg Lisa Williams og gjengen har i alle fall litt rett.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg er ikke redd for døden, men jeg er redd for langsom og smertefull død. Det har jeg vært vitne til, og det var skremmende. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man være redd for å dø?Eg vil heilt klart foretrekka ein rask og smertefri død, men eg går ikkje rundt og tenkjer på det til daglig. Eg har sett det andre alternativet.
|
|
|
#45 |
|
Tøff
|
Sv: Må man være redd for å dø?
Nei; "I'm not scared of dying, I just don't want to". Jeg brukte afraid, ikke scared, men ellers er det rett tekst. (Den fortsetter med "If I stop lying, I'll just dissapoint you.")
|
|
|
#46 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Feil sang.
|
|
|
#47 |
|
Pauset
|
Sv: Må man være redd for å dø?Nå har jeg levd med uhelbredelig kreft (venter på mirakel da |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg er redd for døden, men ikke min egen. Jeg er redd for å miste de som står meg nær, med den sorg, savn og smerte det medfører.
|
|
|
#50 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg må ha det veldig stabilt for å ikke være redd for å dø. Er vel naturlig å være redd det ukjente. Det jeg synes er rart er jo alle som var som er borte. Hvor er de, hva gikk de til? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg finnes ikke redd for å dø, men vil helst vente til ungene blir litt eldre. |
|
|
|
#52 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg er ikke redd for å dø. Jeg håper jeg aldri blir det heller, det var veldig mye vanskeligere å sitte på dødsleiet til en som hadde dødsangst i forhold til en som ikke hadde det.
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man være redd for å dø?Enig med deg, Fryd, at det holder å ikke ville det. Er overhodet ikke redd for å dø selv, og har sett mang en gang at døden kan komme som en venn. Vi har bestilt gravplass ved siden av datteren vår, og jeg synes det er greit å vite hvor jeg skal gravlegges en gang i tiden. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg er ikke redd for å dø, men redd for å dø fra barna mine.. hva som vil skje med dem da.. da har de ingen mamma..
|
|
|
#55 |
|
ctrl+z
|
Det har vi også gjort. Ved siden av vår sønns grav er det en åpen plass som er beregnet for oss. Jeg synes det er utrolig fint å tenke på.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sånn tenker jeg også, tror ikke jeg engang merker at jeg er død. Synes tanken på å dø nå og gå glipp av livet til sønnen min er helt grusom, men om det skulle skje, merker jeg jo ikke noe til det heller.
|
|
|
|
#57 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man være redd for å dø?Jeg er ikke redd for det å dø. Heller for det det innebærer. Å dø nå og forlate barna mine, eller at barna mine skal vokse opp uten barn - det er skummelt å tenke på. Men det er fordi jeg ikke er klar nå. Men det er noe helt annet.
|
![]() |
|
|