|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaDet er jo flere mellomting mellom All Inclusive og det å lage maten selv. Vi foretrekker å ha frokostbuffét på hotellet, og så velge selv hvor vi vil spise middag.
|
|
|
|
#25 |
|
Live and let live
|
Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna
Det er sant. Det er bare det at jeg og Poden er på diett, og da er det ganske greit å slippe unna å stresse med å finne en plass som kan servere noe vi kan spise, og kommunisere viktigheten av fravær av det vi ikke tåler i tilbehør og slik. (Vi skal ikke ha melk og gluten). Det er lettere å forholde seg til hotellkokker enn en infødt som ikke kan engelsk, og heller ikke er kokk feks. Vi kan jo spise andre steder selv om vi har all inclusive, dersom det viser seg at det blir bra.
|
|
|
#26 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaLa ikke merke til at det var utenom mai-sept. sesongen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Live and let live
|
Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaJeg tar vel egentlig i mot alle tips og erfaringer. Bare det er presisert når på året man reiser der, så jeg kan kategorisere det i rett bås.
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Tyrkia er veldig flott i oktober, ligger ofte rundt 27-28 grader. Vi har vært på et av nazar sine hotell med all inclusive, det var lite sjarm og kultur...men barna elsket det. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Det er sant. Jeg har bare erfaring med melkeallergiker i Hellas og Spania, og det har gått veldig fint. Vi har alltid funnet mat til ham, uten å gjøre en veldig stor innsats.
|
|
![]() |
|
|