|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaDet er jo et hav av steder der ute. Jeg er på jakt etter varme (men ikke til å stryke med av). Jeg er på jakt etter sjarm. Jeg er på jakt etter trygt. Jeg er på jakt etter ikke så vanskelig. Og så er jeg på jakt etter å ikke omringes av festeglade dumme turister.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaVing sitt Sunwing Resort Kallithea på Rhodos og Sunwing Resort Alcudia på Mallorca. Sunwing er generelt bra hotell.
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaJeg skulle til å skrive at du bare må velge sunwing resort eller blue village til star tour. Men det stryker på priskriteriet.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna
De stryker på sjarm også da. Jeg mener, det har jo sin sjarm på disse stedene, feriesjarmen liksom. Men de har ikke det jeg tenker på med sjarm ifm å finne et feriested i utlandet, det avhenger jo dog litt av hva HI tenker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
De har jo sjarm også på sitt vis. Men ikke så mye autentisk kultur og lokalhistorie nei.
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaJa, det avhenger av hva HI mener. Vi har selv vært på Sunving Resort flere ganger og skal snart til Blue Village, for meg gir det en meget bra barneferie, men jeg ville kanskje sagt at det var mer sjarmerende det året jeg reiste på kryss og tvers i Spania med tog. Dog ville ikke det vært særlig sjarmerende med en seksåring og en ettåring |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaDet var det med pose og sekk, da. Billig, sentralt, trygt, autentisk sjarmerende, med vannsklier og lekeplass?
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaDe stryker vel stort sett på sentralt-kriteriet også.
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaSunwing Alcudia er ikke usentralt. Kallithea ligger en kort busstur unna Rhodos by, med busstoppet like utfor hotellet.
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
Ja, jeg er enig. Jeg tror også det er vrient. Minner meg om noen jeg kjenner som var på Sunving Rhodos ifjor, og syntes det var litt for lite kulturelt. I år valgte de et mindre hotell på Kreta, men da klagde de over at biljardrommet ikke var åpent hele dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaJeg har trålet absolutt hele internettet den siste tiden, og endt med at de beste svømmebassengene ser ut til å finnes i Marbella-området i Spania. Italia og Frankrike har mange rektangulære basseng. Det er dølt. Det må være digre basseng som snirkler seg rundt på eiendommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaNår på året skal du dra? Jeg vil anbefale Parque Cristobal på Tenerife (Playa de las Americas), der har vi vært to ganger (januar og mars) og kost oss. Våre kriterier har vært varme, barnevennlig hotell, ok standard. Det synes jeg vi har fått der. Restaurantene i byen har (sålangt jeg har erfart) ikke vært noe å skryte av, så All Inclusive har vært vår favoritt i matveien. Den er forresten billigere når du kjøper den direkte av hotellet der nede, ikke gjennom startour.
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 10-07-11 kl 22:24. Årsak: Tilleggsopplysning |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaSpør Candy, hun har oversikt!
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnawww.nazar.no har mange badeland hoteller. For det meste i Tyrkia, men også noen i Hellas.
![]() |
#18 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaBerg ville tro at i Tyrkia vil du finne noe som passer for dere. Green gården med ving til tyrkia var et hotell vi var veldig fornøyd med både store og små. Litt lang reise for bare en uke siden det er et par timer i buss også, men verdt turen for to uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barnaJeg ser at ønskene mine kanskje må deles opp i to reiser, og få det ene en gang, og det andre neste gang.
Jeg ønsker egentlig å få vite om både hva som kan være bra i oktober, overgangen desember/januar og mars/april (vinterferie/påskeferie).
![]() |
#20 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger ikke å lage mat selv om man ikke har all inclusive, men det er veldig greit når man har barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|