Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 13:12   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Det er jo et hav av steder der ute. Jeg er på jakt etter varme (men ikke til å stryke med av). Jeg er på jakt etter sjarm. Jeg er på jakt etter trygt. Jeg er på jakt etter ikke så vanskelig. Og så er jeg på jakt etter å ikke omringes av festeglade dumme turister.

Jeg vil til et fint hotell (som også har en pris som ikke oppleves som et ran). Og så vil jeg at det ikke skal være sånn veldig langt unna andre atraksjoner. Og så vil jeg gjerne at det skal være en fin lekeplass for ungene på hotellområdet, og gjerne en liten rutsjebane eller to i barnebassenget.

Finnes dette? Har noen vært en slik plass? Kan jeg få en lenke?

Gammel 10-07-11, 21:58   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Gammel 10-07-11, 22:00   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ving sitt Sunwing Resort Kallithea på Rhodos og Sunwing Resort Alcudia på Mallorca. Sunwing er generelt bra hotell.

Gammel 10-07-11, 22:00   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle til å skrive at du bare må velge sunwing resort eller blue village til star tour. Men det stryker på priskriteriet.

Gammel 10-07-11, 22:02   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ving sitt Sunwing Resort Kallithea på Rhodos og Sunwing Resort Alcudia på Mallorca. Sunwing er generelt bra hotell.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skulle til å skrive at du bare må velge sunwing resort eller blue village til star tour. Men det stryker på priskriteriet.

De stryker på sjarm også da. Jeg mener, det har jo sin sjarm på disse stedene, feriesjarmen liksom. Men de har ikke det jeg tenker på med sjarm ifm å finne et feriested i utlandet, det avhenger jo dog litt av hva HI tenker.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:08   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De stryker på sjarm også da. Jeg mener, det har jo sin sjarm på disse stedene, feriesjarmen liksom. Men de har ikke det jeg tenker på med sjarm ifm å finne et feriested i utlandet, det avhenger jo dog litt av hva HI tenker.

De har jo sjarm også på sitt vis. Men ikke så mye autentisk kultur og lokalhistorie nei.

Gammel 10-07-11, 22:12   #7
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det avhenger av hva HI mener. Vi har selv vært på Sunving Resort flere ganger og skal snart til Blue Village, for meg gir det en meget bra barneferie, men jeg ville kanskje sagt at det var mer sjarmerende det året jeg reiste på kryss og tvers i Spania med tog. Dog ville ikke det vært særlig sjarmerende med en seksåring og en ettåring .

Gammel 10-07-11, 22:14   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var det med pose og sekk, da. Billig, sentralt, trygt, autentisk sjarmerende, med vannsklier og lekeplass?

Men for meg ligger mye av sjarmen i at barnefamilieferie på Sunwing er greit tilrettelagt og avslappende. Eksotisk og kulturtynget får vi ta senere.

Gammel 10-07-11, 22:15   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

De stryker vel stort sett på sentralt-kriteriet også. Men resten funker.

Gammel 10-07-11, 22:17   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Sunwing Alcudia er ikke usentralt. Kallithea ligger en kort busstur unna Rhodos by, med busstoppet like utfor hotellet.

Gammel 10-07-11, 22:18   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det var det med pose og sekk, da. Billig, sentralt, trygt, autentisk sjarmerende, med vannsklier og lekeplass?

Ja, jeg er enig. Jeg tror også det er vrient. Minner meg om noen jeg kjenner som var på Sunving Rhodos ifjor, og syntes det var litt for lite kulturelt. I år valgte de et mindre hotell på Kreta, men da klagde de over at biljardrommet ikke var åpent hele dagen.

Gammel 10-07-11, 22:21   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, jeg er enig. Jeg tror også det er vrient. Minner meg om noen jeg kjenner som var på Sunving Rhodos ifjor, og syntes det var litt for lite kulturelt. I år valgte de et mindre hotell på Kreta, men da klagde de over at biljardrommet ikke var åpent hele dagen.

Gammel 10-07-11, 22:23   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har trålet absolutt hele internettet den siste tiden, og endt med at de beste svømmebassengene ser ut til å finnes i Marbella-området i Spania. Italia og Frankrike har mange rektangulære basseng. Det er dølt. Det må være digre basseng som snirkler seg rundt på eiendommen. Vi skal fly til Malaga (ca 4 timer fra Oslo, med SAS), og det er i underkant av en times kjøring til Marbella. Jeg har aldri vært der, men har fått bekreftelse fra mange om at strendene er flotte og at det er en ålreit by å dra inn til. Jeg kan prikke deg hvilket hotell vi endte på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:24   #14
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Når på året skal du dra? Jeg vil anbefale Parque Cristobal på Tenerife (Playa de las Americas), der har vi vært to ganger (januar og mars) og kost oss. Våre kriterier har vært varme, barnevennlig hotell, ok standard. Det synes jeg vi har fått der. Restaurantene i byen har (sålangt jeg har erfart) ikke vært noe å skryte av, så All Inclusive har vært vår favoritt i matveien. Den er forresten billigere når du kjøper den direkte av hotellet der nede, ikke gjennom startour.

PS! Ingen rutsjebane i barnebassenget...

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 10-07-11 kl 22:24. Årsak: Tilleggsopplysning
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:29   #15
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Spør Candy, hun har oversikt!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 23:11   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

www.nazar.no har mange badeland hoteller. For det meste i Tyrkia, men også noen i Hellas.

Gammel 11-07-11, 06:00   #17
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når skal dere dra, hvordan er budsjettet, og hvor lang flyreise tåler dere?

Gammel 11-07-11, 08:03   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Berg ville tro at i Tyrkia vil du finne noe som passer for dere. Green gården med ving til tyrkia var et hotell vi var veldig fornøyd med både store og små. Litt lang reise for bare en uke siden det er et par timer i buss også, men verdt turen for to uker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 16:58   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg ser at ønskene mine kanskje må deles opp i to reiser, og få det ene en gang, og det andre neste gang.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Når skal dere dra, hvordan er budsjettet, og hvor lang flyreise tåler dere?

Jeg ønsker egentlig å få vite om både hva som kan være bra i oktober, overgangen desember/januar og mars/april (vinterferie/påskeferie).

Jeg ønsker i utgangspunktet ikke så velidg lang flyreise, men om noen har et reisemål som de mener veier opp for en lang flyreise, så hører jeg gjerne om det!

Budsjettet er vel egentlig irelevant. Altså, ikke helt ( ) men det kan jo være at en plass er så fin at det kan spares til å satses på.

Jeg vil vite muligheter, hva som er bra, hva som er gøy, hva som er deilig og bra. (Og HP vil ha all inclusive, han vil ikke lage mat i ferien. )

Gammel 11-07-11, 17:16   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

(Og HP vil ha all inclusive, han vil ikke lage mat i ferien. )

Trenger ikke å lage mat selv om man ikke har all inclusive, men det er veldig greit når man har barn.
Vi har hatt det kun en gang, men har ikke laget mat de andre gangene for det.

Jeg synes Kreta kan by på MYE, vi bodde på Alexandra beach(hvor de også har allincl)
og leide bil hvor vi opplevde såååå mye, følte at vi fikk det både i pose og sekk
Man kan også gå i nærområdet og allikevel få litt kulturfølelse,
eller ta en taxi/buss til Chania og titte litt rundt omkring i gamlebyen
Har bodd flere andre steder på Chania kysten og det blir ikke siste gangen.

Var på Kypros nå , på Blue Village Callisto og det var helt perfekt for
barnefamilier, men så mye kultur opplevde vi nok ikke
Reiser også gjerne dit igjen, men da kunne jeg tenkt meg å få sett litt mer av øya.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.