Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 16:58   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Jeg ser at ønskene mine kanskje må deles opp i to reiser, og få det ene en gang, og det andre neste gang.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Når skal dere dra, hvordan er budsjettet, og hvor lang flyreise tåler dere?

Jeg ønsker egentlig å få vite om både hva som kan være bra i oktober, overgangen desember/januar og mars/april (vinterferie/påskeferie).

Jeg ønsker i utgangspunktet ikke så velidg lang flyreise, men om noen har et reisemål som de mener veier opp for en lang flyreise, så hører jeg gjerne om det!

Budsjettet er vel egentlig irelevant. Altså, ikke helt ( ) men det kan jo være at en plass er så fin at det kan spares til å satses på.

Jeg vil vite muligheter, hva som er bra, hva som er gøy, hva som er deilig og bra. (Og HP vil ha all inclusive, han vil ikke lage mat i ferien. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.