Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 22:02   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et hotell i varmere strøk som er kjekt for barna

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ving sitt Sunwing Resort Kallithea på Rhodos og Sunwing Resort Alcudia på Mallorca. Sunwing er generelt bra hotell.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skulle til å skrive at du bare må velge sunwing resort eller blue village til star tour. Men det stryker på priskriteriet.

De stryker på sjarm også da. Jeg mener, det har jo sin sjarm på disse stedene, feriesjarmen liksom. Men de har ikke det jeg tenker på med sjarm ifm å finne et feriested i utlandet, det avhenger jo dog litt av hva HI tenker.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.