|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Hertuginne
|
Sv: Å ikke gi beskjed
Jeg ble etterhvert ikke spesielt hyggelig, men det er litt kjipt å måtte være kjeftete gjennom hele bursdagen, det er ikke spesielt morsomt for bursdagsbarnet det heller.
|
|
|
#122 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Å ikke gi beskjedFy så kjipt. Stakkars, vesle Storebror, da!
|
|
|
#123 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er jo helt enig med deg i at man ikke kan ødelegge selve dagen med kjefting, men jeg tror jeg hadde tatt meg en rundtur til barnas foreldre og helt sikkert gjort meg upopulær hos dem. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
Sv: Å ikke gi beskjedSELVSAGT gir vi beskjed! Men finleser alltid hva det er de vil ha beskjed om.... somregel er det bare når man IKKE kommer at man skal gi beskjed, men bedre å si ifra en gang for mye enn en gang for lite..... Synes fryktelig synd på de barna som ender opp med få eller ingen bursdagsgjester fordi foreldrene av en eller annen grunn ikke har brydd seg med å gi beskjed.....
|
|
|
|
#125 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Å ikke gi beskjedJeg sier av og til i fra om de kommer også. Så vet de i alle fall det, tenker jeg. Ikke alltid, men ligger lappen der og mobilen er "immer dabei", så kan det være en hyggelig gest det også. Kanskje spesielt for lillebror, som er i et nytt miljø i 1. klasse.
♪ ♫ Lekeland, Lekeland, her kommer vi. ♪ ♫ |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2012
![]() |
Sv: Å ikke gi beskjedJeg gir alltid beskjed, enten det er et ja eller et nei! |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Samme her, det setter dype spor rett i sjela, jeg blir så utrolig lei meg. Har heldigvis ikke opplevd det selv og håper jeg (barna) slipper noensinne.
|
![]() |
|
|