Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ikke gi beskjed

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 11:12   #121
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke gi beskjed

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Da hadde jeg i hvert fall transformert meg til Mor fra Helvete!

Jeg ble etterhvert ikke spesielt hyggelig, men det er litt kjipt å måtte være kjeftete gjennom hele bursdagen, det er ikke spesielt morsomt for bursdagsbarnet det heller.

Vi har stort hus, sånn at mannen og jeg fordelte oss, han holdt vakt i en etasje mens jeg holdt vakt i den andre.

Trenger jeg å si at jeg gleder meg til disse guttene blir store nok til at vi ikke trenger å tenke inkludering og klassemiljø når vi inviterer til bursdag?

Gammel 06-03-12, 11:14   #122
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy så kjipt. Stakkars, vesle Storebror, da! Han er jo en veldig ordentlig fyr, så for å kaste invitasjonene så har han virkelig grudd seg. Huff. Skulle ønske han fikk bytte klasse!

Gammel 06-03-12, 11:24   #123
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg ble etterhvert ikke spesielt hyggelig, men det er litt kjipt å måtte være kjeftete gjennom hele bursdagen, det er ikke spesielt morsomt for bursdagsbarnet det heller.

Jeg er jo helt enig med deg i at man ikke kan ødelegge selve dagen med kjefting, men jeg tror jeg hadde tatt meg en rundtur til barnas foreldre og helt sikkert gjort meg upopulær hos dem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 11:32   #124
Mumfins
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

SELVSAGT gir vi beskjed! Men finleser alltid hva det er de vil ha beskjed om.... somregel er det bare når man IKKE kommer at man skal gi beskjed, men bedre å si ifra en gang for mye enn en gang for lite..... Synes fryktelig synd på de barna som ender opp med få eller ingen bursdagsgjester fordi foreldrene av en eller annen grunn ikke har brydd seg med å gi beskjed.....

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 12:16   #125
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sier av og til i fra om de kommer også. Så vet de i alle fall det, tenker jeg. Ikke alltid, men ligger lappen der og mobilen er "immer dabei", så kan det være en hyggelig gest det også. Kanskje spesielt for lillebror, som er i et nytt miljø i 1. klasse.

I storesøster sin klasse er de forøvrig bare 8 jenter. Faller noen i fra der, blir de fort få. Hun ber gjerne også noen venner utenom, og jeg har i mitt stille sinn tenkt at det er en grei gardering for å sikre en visst antall i alle fall.
Men som regel har vi vel kun opplevd at et par ikke har kunnet kommet på de årene hun har hatt den type bursdager.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

♪ ♫ Lekeland, Lekeland, her kommer vi. ♪ ♫

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 12:51   #126
Philanne
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2012
Philanne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg gir alltid beskjed, enten det er et ja eller et nei!

Philanne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 13:05   #127
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Uff, noe av det tristeste jeg vet er barn som ønsker å gå i bursdag og ikke blir invitert og barn som har bursdager der ingen kommer. Har ikke opplevd det siste, men det første har skjedd noen ganger, og det er skikkelig sårt, ja.

Samme her, det setter dype spor rett i sjela, jeg blir så utrolig lei meg. Har heldigvis ikke opplevd det selv og håper jeg (barna) slipper noensinne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.