Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det minst grusomme alternativet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er minst grusomt?
Airporttaxi 32 51,61%
Kjøre selv 20 32,26%
Tog og gå 2 3,23%
Tog og kjøre ned til stasjonen 5 8,06%
Tog og taxi til stasjonen 3 4,84%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 18:10   #61
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?

Taxi. Helt klart.

Gammel 03-04-07, 18:12   #62
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker best å kjøre selv.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:09   #63
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hun skal jo tilbake med tog, der hun kjører gratis, skrev hun. Ergo er taxien bare en engangsutgift på 900 kroner.

Kanne: Jo, det går an å svartmale, men de ørten dusin gangene jeg har tatt drosje til flyplassen med barn har taxien alltid hatt med passende sete, når jeg har bestilt det. Og jeg har aldri opplevd at taxien ikke møtte opp. Alternativt kan man jo også si: Tenk om bilen får motorstopp osv.

Jeg har med sete til A, og har puter til guttene som jeg alltids skal kunne raske med meg om taxien kommer uten.

Jeg er så fornøyd med at vi har bestemt oss for taxi. Vi skal hjem på forskjellig tidspunkt, så vi er fornøyde med å kjøre tog hjem. Vi bor jo også ti min unna stasjonen.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:44   #64
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun skal jo tilbake med tog, der hun kjører gratis, skrev hun. Ergo er taxien bare en engangsutgift på 900 kroner.

Kanne: Jo, det går an å svartmale, men de ørten dusin gangene jeg har tatt drosje til flyplassen med barn har taxien alltid hatt med passende sete, når jeg har bestilt det. Og jeg har aldri opplevd at taxien ikke møtte opp. Alternativt kan man jo også si: Tenk om bilen får motorstopp osv.

Jeg kan se for meg opptil flere skrekkscenarioer ved å kjøre selv også. Det var ikke så alvorlig ment, men jeg har faktisk opplevd begge deler. Heldigvis ikke når jeg skal rekke et fly. Jeg ble bare litt lattermild av at vi alle hadde så sterke meninger om hvordan Hønnifamilien skal komme seg til flyplassen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:52   #65
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde en tidlig avreise i høst. Vi bor også 10 min fra togstasjonen, og jeg vurderte å gå. Bil har vi ikke, så det var ikke et alternativ. Men vi bestilte taxi, og det er jeg SÅ glad for. Særlig fordi vi hadde en lang flyreise foran oss. Verdt hver eneste krone!

Og vi har bare ett barn, som på det tidspunktet kunne plasseres i vogn uten store protester. Vær fornøyd med valget, du!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:21   #66
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Åh! Fikk ikke med meg det. Da hadde jeg definitivt gått for taxi!

Gammel 03-04-07, 21:17   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God taxitur, og kom deg i seng, Hønni! Godt valg. De 900 sure kronene er glemt om en uke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:31   #68
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg lest/bladd meg gjennom hele tråden for å se hva dere bestemte dere for. Nysgjerrig, jeg??

God tur

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:35   #69
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ta taxi. Det er verdt hver eneste krone.

Og husk å be om fastpris til Gardemoen.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:45   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg er egentlig helt klar for taxi, men det sitter en liten gjerrig kjærring inne i meg som sier at vi da pinadø må klare å komme oss til toget.

Drit i den gjerrige kjerringa og bestill taxi. (Har ikke lest hele tråden, så du er kanskje reist alt? )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 22:57   #71
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Taxi tur/retur = 1800 kr.

Ok. Godt poeng. Jeg trodde faktisk de 900 kr inkluderte returen siden familien nødvendigvis må hjem igjen og ta det med i regnestykket.

Gammel 03-04-07, 22:59   #72
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ah, nå så jeg at dere tar tog hjem.

Gammel 03-04-07, 23:04   #73
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ta et senere fly

*ler*

God tur

Gammel 03-04-07, 23:15   #74
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riktig god tur. Nå har du jo bestemt deg, men kan jo allikevel komme med hva jeg ville gjort. Jeg ville kjørt selv. Om en parkerer på Dalen parkering http://www.dalenparkering.no/ så kjører de deg i buss som kjører til døra på flyplassen. Vi er like fornøyd hver gang med servicen, og det koster heller ikke en formue å stå parkert der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 23:55   #75
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

GOD TUR, HØNNI!
Og ja - taxi er best på den tiden av døgnet. *erfaren*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 00:23   #76
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selv om jeg skulle hatt en bil med plass til to voksne og tre små passasjerer i, tror jeg ikke jeg ville blitt kjempeglad over å bli bedt om å kjøre dem til flyplassen (eller flytoget) klokken halv fem om morgenen, når de til og med har egen bil. Men det er jo mulig de kjenner folk som er snillere enn meg.

Jeg har en veldig snill nabo som tilbød seg å kjøre toern og meg til bussholdeplassen sist søndag morgen. Hun måtte stå opp klokken syv. Nå vurderer jeg å kaste flybillettene i do og sitte på med helten og enern tilbake til Oslo. Det er et helt prosjekt å komme seg til flyplassen her og fra flyplassen der. Billettene er ikke refunderbare, eller hva det heter. Rett i dass med dem. Er det noen som vil ha billetter Sola-Gardermoen lørdag kveld?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.