|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva er minst grusomt? | |||
| Airporttaxi |
|
32 | 51,61% |
| Kjøre selv |
|
20 | 32,26% |
| Tog og gå |
|
2 | 3,23% |
| Tog og kjøre ned til stasjonen |
|
5 | 8,06% |
| Tog og taxi til stasjonen |
|
3 | 4,84% |
| Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Egen bil hele veien.
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin." Sist redigert av Elin : 03-04-07 kl 14:20. Årsak: ombestemte meg... |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Foretrekker alltid å kjøre selv når vi skal med familien på tur. Pleier å droppe av mannen og barna, og kjøre og parkere selv- hvis vi ikke har fått firma til og plukke opp og levere bilen på OSL.
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Kjør selv, deilig når dere kommer hjem igjen! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?For meg er det kun et alternativ med de forutsetningene, og det er taxi helt fram. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Om noen ikke allerede har nevnt det. Ring til GT-parkering. De møter dere ved avgangsdøra og tar med seg bilen til parkeringen. Da er dere to til å holde styr på unger og laste pikkpakk. GT-parkering kommer med bilen når dere kommer tilbake. Tror ikke det er så ille dyrt heller. To uker koster 890 kr. ved utendørsparkering. Veeeeldig letvindt. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Trallallaa
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?JEg hadde uten tvil kjørt selv og parkert på dalen parkering. Koster 360 kr for en uke og de kjører dere med buss til døra. http://www.dalenparkering.no/?CatID=1071
|
|
|
#48 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?GT Parkering har ikke akuratt fått de beste skussmål http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelper...icle536457.ece |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Trallallaa
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Vi brukte de for 2 år siden, og vi var veldig fornøyde. Og ikke minst behagelig og tidsbesparende når man ankommer kl. 6. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Taxi, uten tvil. Ikke noe er så enkelt som å kjøpe seg fri fra problemer med noen hundrelapper |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Like blid!
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?900 for taxi?? Er det så dyrt altså? En vei? Vi tenkte å ta taxi når vi skal reise, og må sikkert også da betalte for tredje barn. Jeg hadde kanskje sett for meg 500 kr for en vei. Da hadde jeg heller vurdert å kjøre selv. Mannen kan slippe deg og to barn av, og ta bussen med et barn så du slipper å stresse med alle barna alene. Jeg er litt gnien på pengene når det er snakk om 900 kr. for taxi.
|
|
|
|
#52 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Ikke tvil i min sjel. Kjøre selv selvfølgelig! Da har dere full kontroll, og har bil når dere skal hjem igjen og. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Du sparer jo ingen ting på å kjøre selv fremfor å ta taxi. 800kr i parkering + bensin. Å gå i 25 min med unger og kofferter hadde vært totalt uaktuelt for meg.
|
|
|
#54 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Jeg ville kjørt selv. Har dere sjekket pris i parkeringshuset? Vi kommer ofte så sent at det er eneste mulighet, og jammen meg er det ofte tilbud der også. Vi betaler sjelden noe særlig mer enn på de nærmeste parkeringsplassene. Da kan hele familien kjøre helt frem, parkere, og gå sammen inn. Mest behagelig synes jeg.
|
|
|
#55 |
|
trøtt
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Taxiprisen er en vei, ikke sant? Dere skal hjem også, skal dere ikke? Vi kjører som regel selv og synes det fungerer best for oss. Har du sjekket litt priser rundt omkring mht parkering? Gardermoen parkering, Dalen o.l.? Dalen bruker å være rimelig. De har skyss fra parkeringen og til flyplassen også. Sist gjorde vi det slik at husbonden satte av poden, bagasjen, meg og søsteren min og kjørte til parkeringen. Vi stilte oss i innsjekkingskø mens han parkerte og så sjekket vi inn med en gang husbonden dukket opp igjen. Dere har jo to barn mer å se etter, men guttene dere er jo så pass store at de vel ikke flyr rundt hele tiden. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Skrekkscenario 1: Taxi ankommer rett før avreise, og det viser seg at de mangler barneseter.
|
|
|
#57 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Hehe... vittig å engasjerende dette var. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Like blid!
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?
Taxi tur/retur = 1800 kr.
|
|
|
|
#59 |
|
ræv med ører
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Hun skal jo tilbake med tog, der hun kjører gratis, skrev hun. Ergo er taxien bare en engangsutgift på 900 kroner.
|
|
|
#60 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva er det minst grusomme alternativet?Det enkleste synes jeg helt klart er å kjøre selv.
|
![]() |
|
|