|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerRine: jeg tror ikke du er alene der. Jeg har lenge hatt en følelse av at nykommere blir oversett (ikke bare meg altså). |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Men regner du deg selv som nykommer? Du har f.eks vært her lengre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg regner meg selv som nykommer da jeg hadde en lengre pause fra forumlivet og kom nylig tilbake, det ser du også på antall innlegg. Merker det også på responsen at jeg er enda "relativt ny" for jeg får mer respons nå enn jeg gjorde feks noen måneder siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ekvilist
|
Grunnen til at det ble strammet inn slik jeg forsto det, var at en del kom inn i forumet med (tilsynelatende) formål å bruke det til kjøp og salg når tilgangen til markedsplassen var oppnådd. Og dytting på egne tråder i det uendelige, noe som forsøplet forumet. Ved kjøp og salg må man også gjerne oute sin identitet til eventuelle kjøpere som melder seg, og så lenge man deler dette og hint ellers på forumet, så føles det greiere å legge ut salgstråder når man har en slags gjensidig behov tillit i form av en viss aktivitet i forumet over tid. Jeg synes det er veldig bra at det ble strammet inn. Samtidig tenker jeg at vi bør være obs på å prikke folk som er aktive og deltar, slik at flere også få ta del i godene.
![]() |
#46 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerEg synest det er stor forskjell på kva type innlegg som blir prikka. Jo ivrigare diskusjonane er, jo meir prikking opplever eg at det er. For min del er det stort sett innlegga eg prikker, ikkje personane. Altså, eg prikker når nokon har sagt noko eg liker og tenker ikkje så nøye over kven det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Librocubicularist
|
Takk. Eg brukte for så vidt nokre månadar, før eg fann mine eigne prikker, eller skjønte at kontrollpanelet var kjekt å bruke. Nå bruker eg det til å følgje med på trådar eg har svart i, og då ser eg jo prikkinga i same slengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker endel og får endel.
![]() |
#52 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg tenker ikke mye over prikkesystemet og glemmer derfor ofte å prikke andre når det er innlegg jeg liker. Akkurat nå la jeg for første gang merke til at det kommer opp en tekst når man holder musepekeren over de grønne prikkene under avataren. Det har jeg ikke sett før. De prikkene er vel et resultat av de prikkene man mottar, sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
-Holy macaroni-
![]() |
#55 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er nok veldig lik H.I her, skriver innimellom og prikker da deretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Ekvilist
|
Beklager at jeg kanskje tar fra deg noe å glede seg til, men jeg har ikke fått med meg at det er skravletråder i de lukkede foraene. Eller er det noe jeg har gått glipp av?
![]() |
#57 |
-Holy macaroni-
Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).
![]() |
#58 |
Librocubicularist
|
Det står vel strengt tatt at skravling og fjasing ikkje høyrer til inni der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: TilbakemeldingerHaha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?
![]() |
#60 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: TilbakemeldingerSå det samme nå baj..
![]() |
|
|