|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øretJeg har to i hvert øre, men bruker kun det ene de få gangene jeg bruker øredobber. Jeg synes det kan være litt harry med umake antall hull i ørene. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Flere hull i øretJeg har tre hull i hvert øre. Har litt trøbbel med det øverste hullet i det ene øret, så hvis jeg ikke får en øredobb inn i det går jeg heller ikke med noe i det øverste hullet i det andre øret. Jeg trives ikke med asymmetri på meg selv.
|
|
|
#44 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Flere hull i øretHenger meg på "less is more". Synes heller ikke det passer etter en viss alder, dog med unntak av de som har en "naturlig" alternativ stil.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 19-01-13 kl 14:30. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Snikende Ullteppe
Sv: Flere hull i øretJeg blir litt fascinert over at man definerer en enkelt ting som harry. Piercinger - harry. Flere hull - harry. Om jeg skal gå den veien å klassifisere noe som harry (jeg bruker ikke det ordet, så det sier vel mye om meg) så er det en helhet. Jeg har som tidligere nevnt flere hull i ørene (med små diamanter), piercing i nesen (minidobb som omtrent er usynlig), piercing i haka (diamant) og gu'forby: Tatoveringer. Men i min naivitet så anser jeg meg selv som fint lite harry (sier kanskje mest om min selvinnsikt?) Det er jo meg! Det definerer min stil (som er rimelig svart og småpunkete til tider). Harry? Jeg vet ikke, men jeg kjenner at jeg tar det mer personlig enn jeg liker. Jeg tenker at man skal være litt mindre fordomsfull og kanskje ikke så rask til å sette folk i bås. Og så tar jeg meg i å tenke: Er det virkelig det førsteinntrykket jeg gir - Harry? Fordi jeg ikke nødvendigvis klassifiserer i "boksen"?
|
|
|
#47 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Flere hull i øret
Selv om jeg tidligere i tråden har uttalt meg om "harryhet", synes jeg ikke du fremstår som harry ut fra det du beskriver. Slett ikke. Gjennomført blir aldri harry for meg. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Flere hull i øretHarry er hele pakka, ikke enkelte elementer og ikke alltid. Tatovering på Lisbeth Salander er helt, helt riktig, overhode ikke harry. Tatoveringen til Pamela Anderson...tja.
|
|
|
#51 |
|
anglofil
Som allerede sagt, dette høres ut som en veldig gjennomført stil, det blir noe helt annet og det har flere påpekt. Lisbeth Salander og Pamela Anderson er jo utmerkede eksempler som illustrasjon.
|
|
|
#52 |
|
Snikende Ullteppe
Sv: Flere hull i øretJeg ser at jeg framstår som litt sutrete. Det var ikke meningen, men jeg er ikke vant til å få "fordommer" så uttalt. Jeg prøvde egentlig også å si noe om at "harry" er hele pakka, på en måte og at det for meg høres merkelig og sneversynt ut å si at piercinger er harry! Punktum! Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva folk mener om meg - til det er jeg for gammel og satt.
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øretJeg synes ikke det er fint med flere hull i ørene.
|
|
|
#54 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, ikke sant! Jeg sjekket mitt ekstrahull (uff, det hørtes pervo ut) i går, og det gikk fint å ta noe gjennom ennå. Utrolig rart. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#56 |
|
Borte
|
Sv: Flere hull i øretDet finnes jo ikke noe mer utvannet begrep enn "Harry" da. Jeg tar det aldri som noe annet enn et uttrykk for personlig smak i grunnen. Har hørt det meste beskrevet som Harry.
|
|
|
#59 |
|
Fortynnet
|
Harry er alt det en ikke liker selv. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øretHar 2 i ett øre, og 1 i det andre øre. Sistnevnte øre hadde 1 til øverst i kanten for x antall år siden, men lot det gro igjen for ble betennelse og styr som ikke ville gi seg.
|
|
![]() |
|
|