|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den flateste turen i Nordmarka eller Bærumsmarka?
Det fine med Maridalen er jo at det er en dal med åser rundt hele veien og et stort vann i midten, så det er relativt lett å orientere seg. Akkurat fra Hammern til Sander er det jo også åpent landskap, så man ser jo hvor man skal.
|
|
|
#43 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den flateste turen i Nordmarka eller Bærumsmarka?
Aha, du skal gå om kvelden, ja. Det har jeg aldri prøvd, men det burde gå greit fra Hammern til Sander, ikke minst fordi løypene ligger ganske nærme bilveien og lysene derfra. I måneskinn burde det i hvert fall gå bra. Avstikkeren opp til Dausjø tror jeg kanskje jeg hadde prøvd meg på i dagslys først, selv det også burde gå fint i måneskinn.
|
|
|
#44 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Den flateste turen i Nordmarka eller Bærumsmarka?For en nydelig tur! En dag med preppa løyper er det sikkert enda bedre.
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Den flateste turen i Nordmarka eller Bærumsmarka?Jeg fulgte løypebeskrivelsen fra linken til jeg kom til den elva opp til Dausjøen, og der snudde jeg. Det vil si at jeg krysset veien ved Hammeren. Jeg gikk forbi Maridalen Bygdetun, ruinene og kirken.
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Den flateste turen i Nordmarka eller Bærumsmarka?På dagtid.
|
![]() |
|
|