|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes4 kjoler
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.No har ikkje eg vore i Thailand, men dette er mindre enn eg pleier å pakke til 14-dagers ferie på hotell med tilgang til vaskemaskin.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.For mye? Nei, det syns jeg ikke. Jeg ville nok hatt med mer kjenner meg selv rett.
|
|
|
#4 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.Det er vel å ta i å si at dette er for mye klær for tre uker.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.
Vi kommer til å spise ute som regel tror jeg nok. Tenker også på å kjøpe noen kjoler og topper der nede hvis det er noe greit. Lyst på litt nytt. Men vil ha litt hjemmefra og for det er viktig at jeg synes at ting er BEHAGELIG.
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesTja, jeg hadde sikkert pakket en god del mer, men du har jo vaskemuligheter.
|
|
|
#7 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.
Du kommer til å finne masse lette kjoler på markedene, luftige og tynne og perfekte for formålet.
|
|
|
#8 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesLangermet har jeg aldri hatt behov for, nei.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes
Aldri hørt om... Men det er 11 år siden sist jeg var der. Forteller gjerne litt fra turen når jeg kommer hjem.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesÅh, heldige du! Jeg har vært på koh lanta mange ganger, det er nydelig der. Du vi nok ikke trenge langermet, nei. Du får kjøpt luftige klær på markedene som passer ypperlig for livet der nede. Stilen er rimelig laid back, så du kommer langt med luftig og flagrende.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.Så lenge du reiser i noe langbeint og langarmet (noe som er veldig greit siden det kan være litt kaldt på fly), så hadde jeg ikke tatt med noe annet langt enn det som jeg dro i hvis jeg skulle til et så varmt sted. Men å si at du har pakket mye til 3 uker, det har du ikke i alle fall. Jeg hadde aldri klart å reise med så lite i bagasjen, men jeg burde kanskje lært meg det, for jeg er helt i andre enden av mende skalaen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesMulig dere har reist nå, men jeg hadde droppet tights og heller tatt med en ekstra shorts.
|
|
|
#15 |
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesDa har jeg pakket en stor koffert med det jeg og våre tre barn trenger av tøy og badeting. Faren må ha med tyve nattbleier og tre redningsvester i sin koffert.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesDere er flinke synes jeg. Riktig god tur!
|
|
|
#17 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesInspirerende! Vi skal fly med norwegian og har bestilt to kofferter og så er plana at alle har hver sin håndbagasje attåt. Det ser jo ut som det skal gå
|
|
|
#18 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesJeg synes du har alt for lite med deg, jeg. Det er saa varmt der, at man svetter ut kjoler eller topper etter en dags bruk, og da maa du jo vaske masse. I tillegg liker jeg personlig aa ha litt aa variere med. Tights, langarmet og cardigan kan du bare droppe. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes
Det er bare å levere vask i resepsjonen
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskesJeg synes det høres greit ut, jeg. Når jeg har vært i Thailand, har jeg stort sett gått med bikini og sarong på dagtid, og bare slengt på meg en luftig kjole el.lign. på kvelden. Har vi vært på utflukter på dagtid, har vi shorts og topp og jeg synes aldri vi har brukt mye klær. Vi har også levert til vask når vi har vært nedover. det er en fin måte å støtte det lokale næringslivet på, også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|