Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-13, 12:08   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har jeg pakket for mye klær til Thailand? Synsing ønskes.

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det er vel å ta i å si at dette er for mye klær for tre uker. Men den lange sorte tightsen hadde jeg droppet. Tanken på tights er klam i så varm og fuktig luft. Ville heller pakket et par tynne sommerbukser hvis du vil ha med lange benklær (kan være greit å trekke på seg siden det kan være en del mygg om kveldene). Hvis cardiganen på listen kommer i tillegg til den du reiser i, ville jeg droppet denne også. Du kommer neppe til å bruke langermet.

Selv ville jeg nok gjort plass til atskillig flere kjoler; jeg er glad i å kunne variere når vi skal ut og spise [1], og sommerkjoler tar jo knapt nok plass i kofferten. Selv pleier jeg å raske med meg hele tynn sommerkjole-garderoben.

God tur! Det stikker i meg av misunnelse! Hvor i Thailand skal dere?

[1] Hvis dere kommer til å spise mye hjemme, hadde jeg droppet det.

Vi kommer til å spise ute som regel tror jeg nok. Tenker også på å kjøpe noen kjoler og topper der nede hvis det er noe greit. Lyst på litt nytt. Men vil ha litt hjemmefra og for det er viktig at jeg synes at ting er BEHAGELIG.
Vi skal til Koh Lanta, Phi Phi og Krabi.

Kommer jeg ikke til å bruke langermet på kveldene heller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.