|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevel
Ja, virkelig! Jeg husker de viste bildene han hadde sendt av "passet" og "førerkortet" sitt, og i "passet" stakk håret hans utfor "bilderammen" på passet, og nøyaktig samme bildet var brukt i både pass og førerkort, selv om de var utstedt forskjellige år. Helt normalt, selvsagt.
|
|
|
|
#23 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelDet husker jeg ikke? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
heimføing
|
Jeg tror dere kan redigere dette til "elskovssyke folk", for det har da vitterlig versert historier om enslige menn som har blitt lokket til å sende formuen til "damer i Afrika" som skulle komme på besøk snart. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJeg er så kynisk at jeg tror slike damer skjønner hva de er med på (til en vis grad) til de blir tatt. Da forstår de plutselig ingenting, og er så klart lurt. Intetanende som de er.
|
|
|
#27 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJeg synes man skal tenke litt, for det er faktisk folk som er litt "kortere" enn andre på enkelte områder, og de er så utrolig lett bytte. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
heimføing
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJeg tror det er den velkjente "det hender bare med andre, det skjer ikke meg"-mekanismen som slår inn. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dragedytteren
|
Det er et godt poeng. Jeg så en overskrift at familien sa at damen var veldig snill og godtroende, eller noe i den retning, og tenkte at de egentlig mener at hun er dum og lettlurt (for å si det enkelt).
|
|
|
#31 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJeg syns ikke at det et pussig at det finnes mennesker som lar seg svindle og lure av dyktige manipulatorer, og som vikler seg langt inn i noe de ikke evner å komme seg ut av, delvis fordi de mangler evnen til å realitetsorientere seg. Og som fenomen er det nok langt vanligere enn bestemødre som "break bad".
|
![]() |
|
|