|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hårvekst og sommerJeg driter i hva andre synes, men ønsker ikke at ungene skal bli ertet eller få kommentarer om meg. Derfor fjerner jeg legghår før avslutningssesongen på våren og lar det gro etterpå.
Sist redigert av oslo78 : 04-08-16 kl 18:31. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hårvekst og sommer
|
|
|
|
#183 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For ikke å snakke om at de bruker tid på forum i stedet for å barbere leggene sine. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
By the Sea
|
Re: Hårvekst og sommerJeg skriver ikke at jeg stort sett er det - jeg sier at jeg er tilhenger av å være det.
|
|
|
#186 |
|
maler
|
Sv: Hårvekst og sommerJeg legger merke til hårvekst som er medisinsk sett utover det normale. Jeg legger ikke merke til hårete legger hverken på kvinner eller menn. Dessverre. Heller ikke på meg selv, selv om jeg barberer fordi jeg har lært at det er noe man gjør om man vil gå med skjørt. Jeg skulle ønske det der ikke var en del av normen egentlig, vi er jo født med de hårene. Hvorfor må de bort? Jeg er også født med mer hår på hodet enn de fleste, der er det av en eller annen grunn merkelig bra. Hvorfor det egentlig? Jeg legger merke til hår under armene hos begge kjønn. Jeg skulle ønske det var frivillig nok til at jeg ikke så, men det er det ikke. Jeg barberer hår under armer hele året pga treningssenter. For min egen del skulle jeg gjerne sluppet. Egentlig er det betenkelig at jeg fjerner mer og mer hår. Det er ingen god grunn til det.
|
|
|
#187 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hårvekst og sommerJeg legger mer merke til ansiktshår. Lange hår som dingler. Men ville jo bare sagt det til kjente. Ukjente så grøsser jeg litt, og går videre.
|
|
|
#188 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det virkelig noe å grøsse over? |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Jeg legger merke til mamma sine ansiktshår. |
|
|
|
|
|
#191 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hårvekst og sommerJeg synes det er underlig å grøsse over hår, hvorfor er det ikke nsturlig hvis det henger i ansiktet? At ungene skal bli ertet fordi mor stiller med hårete legger er også helt hinsides min fatteevne. Jeg eier ikke fantasi nok til å tenke på sånt.
|
|
|
#192 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hårvekst og sommerOooh, denne diskusjonen er farlig, ass. Men konklusjonen fra sist var vel at hvis du har lange, sorte hår fra nesen så kan det nesten være greit å vite at mange ser dem og lurer på hvorfor du ikke fjerner det. Dunbart er noe helt annet.
|
|
|
#193 |
|
This is normal!
|
Sv: Hårvekst og sommerSå nå skal tråden spore over på hva man mener om andres ansiktshår?
|
|
|
|
#194 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hårvekst og sommerSvigermor er ganske grei som påpeker all dunet jeg har i ansiktet. |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ja, akkurat. Hvis jeg står rett overfor og snakker med en dame som har litt dunbart, er det klart at jeg kan legge merke til det, men jeg grøsser ikke eller synes at det er ekkelt/unormalt. Jeg tenker heller ikke at damer som har mørke hår- det er vel gjerne de som får mest tydelig dunbart?- bør fjerne den. Det samme gjelder sorte hår på armene, som viser mer enn lyse, men som absolutt går inn under "normalt" hos meg. Jeg grøsser ikke over tre enslige lange, svarte hår i ansiktet heller, men da er jeg ikke bedre enn at jeg tar meg selv i å lure på hvorfor de ikke blir fjernet. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hårvekst og sommerDet jeg synes er rart er at i sånne diskusjoner som dette så blir det veldig lett konkludert med at å legge merke til er det samme som å ikke like eller ha noen formening om i det hele tatt. Jeg legger merke til mye rart, jeg. Jeg ser veldig mange detaljer og det fester seg. Det er ikke dermed sagt at jeg tenker at "de hårene burde vært fjernet" eller "du bør kjøpe ny bukse" eller noe annet. Jeg bare legger merke til hud, hår, kroppsfasonger, klær, lukt og lyd (hvis vi skal holde oss til ting som har med medmennesker å gjøre). Det er ikke noe jeg gjør bevisst. Jeg vet man kan trene opp å legge merke til detaljer, men kan man venne seg av med det?
|
|
|
#197 |
|
|
Sv: Hårvekst og sommerDet blir jo konkludert motsatt også. Altså at vi som ikke ser hår på andres legger er edle. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
This is normal!
|
At folk legger merke til ting, er en ting, men slike tråder som denne trenger ikke mange innleggene før en eller annen må si at de legger merke til det fordi det er lite pent og at de er veldig glad for at de ikke har problemet selv. Derfor mener jeg at det er en dårlig idé at vi får disse trådene igjen og igjen på FP.
|
|
|
|
#199 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|