|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDe scener som ga meg klump i halsen i "Titanic" var den lille gutten på 3. klasse, som står alene og hyler i korridoren, og moren som leser godnatthistore for barna sine, som hun vet skal dø. Jack og Rose kunne ikke helt gripe meg.
![]() |
#122 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg stortutet av "Dancer in the dark" med Bjørk... Det var på kino, og jeg tror jeg var den eneste som gråt. Passe flaut det, ja.
![]() |
#123 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmHvordan kunne jeg glemme Out of Africa, den scenen hvor Karen´s elsker blir begravet og hun leser en dikt for ham.
![]() |
#124 |
weird
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDefinitivt Sofies Valg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Åh, helt enig. Det er så forferdelig trist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
og i tillegg filmen "Philadelphia" som hadde utallige strigråte-scener....
![]() |
#127 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
![]() |
#128 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmÅ, ja. Schindlers liste. Jeg gråt vel omtrent under hele filmen.
![]() |
#129 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmEn av enkeltscene jeg husker best fra en film må være fra Livet er hærlig der faren vet han skal tas med i gasskammeret og vinker farvel til sønnen. Sønnen er blitt fortalt av faren at han skal oppleve noe veldig morsomt, og faren spiller rollen helt ut og vinker til sønnen og lager ablegøyer ennå han vet han sert sønne for siste gang. Gud får tårer i øynene bare jeg tenker på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDet er mange filmer jeg har grått til, og etter å ha lest denne tråden vet jeg ihvertfall at jeg kan aldri se Sophies Choice.
![]() |
#131 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Ja dette var en film jeg også tenkte på da jeg begynte å lese denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Etylbarbital
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDiverse scener i Leve blant løver. Jeg er familievenn av en (hun? - jeg husker ikke om det kun var Ingunn som døde) som dør i filmen. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg valgte å se denne filmen på kino.
![]() |
#133 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Appropos denne filmen som og er noe av det tristeste jeg har sett som barn kom jeg og på en annen film "Chataran og Poski" eller noe i den dur. Handlet om en katt og en hund (mops) på eventyr. Noen som husker den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film"Tid for ømhet". Den scenen da sønnene står ved sengen til den kreftsyke moren som skal dø. Moren sier til den eldste sønnen, som skjuler sine følelser bak en tøff fasade, at hun skjønner hvordan han har det inni seg så han må aldri finne på å klandre seg selv senere i livet for at han ikke klarte å vise følelsene sine da de tok farvel.
![]() |
#135 |
By the Sea
|
Jeg kan fremdeles ikke se et flipperspill uten å tenke på den avskyelige voldtektsscenen.
![]() |
|
|