|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#941 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22
Siden jeg ikke vet hvor "ødeleggende" det var å asfaltere, så blir det litt vanskelig for meg å diskutere akkurat dette tilfelles.
|
|
|
#942 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22Vet ikke helt om jeg gruffer eller er glad, men etter å ha investert i en ny trusegarderobe i noe jeg trodde var riktig størrelse, lurer jeg på om ikke en størrelse mindre passer meg bedre..
|
|
|
#943 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Syns «hvor vil du bo i neste fase?» fortjener en spin-off, hvis noen gidder.
|
|
|
#946 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #22Glidelåsen på jobbsekken har gått heden. Selvsagt nå etter jul og bursdag. Jaja, får låne DB-en til yngste til jeg finner noe mer passende.
|
|
|
|
#947 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg vet ikke om dette er aktuelt for deg, men glidelåsen på min sekk gikk også heden. Det var en sekk jeg var veldig glad i, men den var også veldig slitt. Jeg så meg om etter ny sekk i årevis og endte faktisk opp med å først kjøpe meg én ny sekk, og deretter en til. Ingen av dem var i nærheten av så god som den gamle.
|
|
|
#948 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Min glidelås på min favoritt sekk gikk heden forrige uke, jeg skal levere den inn til nærmeste og beste skomaker/fikser. Han fikset nemlig favoritt vesken fra hanken røk på 5 minutter, og betalte nesten ingenting. Hadde fått han anbefalt av venninne.
|
|
|
#949 |
|
Rockesøster
|
Du skal få mene ditt, men at det skal være et problem at vi bor i huset vi har slitt for å få, bygd, betalt, stelt, tilrettelagt og trives vilt godt i, det er jeg fullstendig uenig i. Fullstendig.
|
|
|
#950 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Jeg kjenner at det å tenke på hvilke behov de som skal ha huset vårt etter oss måtte ha, er langt forbi det samfunnsansvaret jeg syns jeg trenger å påta meg. Har jeg "ødelagt" huset for de neste som kommer, så får jeg antagelig svi for det i form av lavere verdi på boligen, tenker jeg. (Men dermed mindre formueskatt, så yey!)
|
![]() |
|
|