Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg dåner, FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 20:18   #41
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg dåner, FrP

Samma elendigheta her i strøkene også...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:22   #42
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Samma elendigheta her i strøkene også...

Ok... :registrerer nå at det ikke lengre var det tråden handlet om:

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:12   #43
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære rødprikker.

Det heter "usaklig".

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:18   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Kjære rødprikker.

Det heter "usaklig".

Jeg ble nå litt imponert over at du har klart å bli rødprikket for noen av dine innlegg i denne tråden.

Gammel 12-09-07, 23:23   #45
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje jeg må være litt merkelig skrudd sammen for det var skrivefeilen jeg reagerte på.

Jeg kan forstå at det å kondolere med Frp-flertall i en kommune kan oppfattes som usaklig, men det er nå engang min oppriktige mening.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 13-09-07, 00:09   #46
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære rødprikker.

Det heter "usaklig".

Flere usakelige her skjønner jeg.

Gammel 13-09-07, 00:12   #47
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Du også?

Gammel 13-09-07, 00:13   #48
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er usakelighetens mor.

Gammel 13-09-07, 00:15   #49
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Det var det jeg tenkte. Du har jo aldri noen velbegrunnede innlegg i det hele tatt, liksom.

Gammel 13-09-07, 08:43   #50
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også usakelig-prikk, men den var grønn.

Gammel 13-09-07, 09:47   #51
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære rødprikker.

Det heter "usaklig".

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ups!

Forøvrig - kondolerer, Azi. Skjønner at du er bekymret, men man får håpe at det er noen som holder dem i ørene slik at det ikke går over alle støvleskaft.

Gammel 13-09-07, 09:56   #52
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns i grunnen også at kondolanse-innlegg er ganske så usaklige. Men jeg har jo glemt å sende prikker, da, må bare beklage det!

Når det er sagt - som en annen er inne på - vi lever fortsatt i et demokrati. Om ordføreren er fra FrP eller et annet parti er ikke egentlig avgjørende for hvilken politikk som blir ført i kommunen de neste 4 årene. Kommunestyret består uansett av flere partier, og det er sjeldent at ett parti alene har rent flertall. Dermed blir det samarbeid og hestehandel, gjerne fra sak til sak, gjennom hele fireårsperioden.

Og så er det ikke til å komme forbi at veldig mange retningslinjer er lagt fra statens side, og der vil ikke en FrP-ordfører ha noe han eller hun skulle ha sagt. F.eks. kravene om full barnehagedekning. Uansett så kan ikke en kommune la være å bygge eller legge til rette for bygging av flere barnehager, samme hvilket parti ordføreren tilhører.

Personlig syns jeg nesten det verste er at man får for lite kontinuitet når man stort sett skifter fra rødt til blått eller motsatt ved hvert valg. Langsiktighet blir dermed lite fremtredende, og man får aldri helt sett konsekvensene av verken den ene eller den andre politikken.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 09:57   #53
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kanskje hn har sluppet opp for røde prikker?

Jeg tror fortsatt dere skal vente med å bekymre dere. Politikere, uansett parti virker som de er et eget folkeslag. Men det er ingen partier som styrer alene, så de kan ikke gjøre akkurat som de vil (selv om det ofte virker sånn).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 09:59   #54
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ups!

Sendte du feil prikk?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:25   #55
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Tror nok aldri Safran kom til å sende slike usakelige prikker, nei!

Takk for kondolansen alle sammen, tror jeg!

Gammel 13-09-07, 10:37   #56
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frp har et avskyelig menneske- og verdisyn.

Det er ingenting å undre seg over at du er fortvilet for at det her blitt Frp-styre i kommunen din, Azi.

(Og til alle som sier "det er ingenting å bekymre seg for - de styrer kommuner så godt" - fint at Frp-styrte kommuner ikke er kjent for å skusle bort store pengesummer. Men hvordan prioriterer de pengene de har? Etter Frp sine prinsipper, vil jeg tro. Og det er det selvfølgelig all grunn til å bekymre seg over.)

Gammel 13-09-07, 10:48   #57
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg syns i grunnen også at kondolanse-innlegg er ganske så usaklige.

Hvorfor?

Om noen opplever noe leit (blir syke, får en murstein i hodet, får Frp-styre i kommunen sin) er det hyggelig om noen er så vennlige å uttrykke sympati.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.