|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Jeg dåner, FrPPlease vær nå snill fortell meg at dette er dårlig spøk!!
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 11-09-07 kl 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg dåner FrPNå stemmer ikke jeg FrP, men de kommunene som har vært under Frp-styre, styres godt. Jeg tror ikke du trenger å være så veldig bekymret. |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPHvorvidt FRp-styrte kommuner er ryddige skal jeg ikke uttale meg om, men skummel politikk synes jeg i hvert fall at det er.
![]() |
![]() |
#5 |
Ustabil
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrP
Spesielt "skummelt" på lokalplanet er det nå ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
Jeg tror nok det er mer pga alle nye landsmenn som har kommet til Aurskog-høland som er grunnen jeg da!
![]() |
#7 |
Ustabil
|
Javel? Har det kommet så mange nye landsmenn til kommunen? Hva har vært problemet med det? Har det vært valgkampsak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPJeg har vært skjelven lenge fordi det har ligget an til FrP-ordfører både her og i nabokommunen. Det er enda ikke avgjort, men det kan se ut til at vi slipper. Jeg skjønner bekymringen din, Azi!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme har jeg hørt. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Fordi om folk som stemmer andre partier ynder å skremme med FrP, betyr ikke det at det er skrekkens parti. De er heller ikke rasistiske, ellers hadde de neppe fått lov å fortsette som parti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPOm det har noe med tilflyttere å gjøre vet jeg ikke. Men at kulturhussaken har påvirket valget er jeg helt sikker på. Det har i mange år vært snakk om å bygge kulturhus, og hver gang blir det masse diskusjoner og surmuling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPDet spiller egentlig ingen rolle om dem er imot den kulturhuset. Kulturhuset er bestemt at det skal bygges. Barnehagen som lå der skal rives ned. Det har jo så klart blitt bygd helt ny barnehage da med samme navn som den som skal rives ned. Så det er jo ingenting å være sur for.
![]() |
#12 |
Whatever, never mind
|
Så det har altså blitt bestemt? Det er jo flott! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPSlik som jeg forstod på hun som er styrer i den barnehagen så er det bestemt! Vi gleder oss!
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPHvis man synes at privatisering og konkurranseutsetting er en god ting, har man ingenting å frykte.
![]() |
![]() |
#15 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPJepp høsten 2009 skal kulturhuset været ferdig.
![]() |
#16 |
Come what may...
|
![]() |
#17 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg dåner, FrPJeg skjønner ikke hvorfor du tror FrP vil stoppe det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg dåner, FrPDet bor jo ikke akurrat så mange folk her i denne kommunen. Så om dem skal begynne å spare penger på kultur og skole og alt slike ting. Så hva skal dem bruke pengene på?
![]() |
#20 |
Come what may...
|
Ja så klart, også må man jo alltid ha noe å klage om..
![]() |
|
|