Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg dåner, FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 09:40   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dåner, FrP

Please vær nå snill fortell meg at dette er dårlig spøk!!
Jeg visste jo at her vi bor, bor det mange som ville stemme på FRP. Men trodde aldri at dem skulle få styre på. Nå er jeg nervøs og lurer på hva vi har i vente!

http://www.indre.no/lokale_nyheter/article2986875.ece

Sist redigert av Azi : 11-09-07 kl 11:28.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:44   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg dåner FrP

Nå stemmer ikke jeg FrP, men de kommunene som har vært under Frp-styre, styres godt. Jeg tror ikke du trenger å være så veldig bekymret.

Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:53   #3
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg dåner, FrP

Enig med FarOutFishing. FrP-styrte kommuner er oftest veldig ryddig styrte, spesielt økonomistyringen er ofte god.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:57   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorvidt FRp-styrte kommuner er ryddige skal jeg ikke uttale meg om, men skummel politikk synes jeg i hvert fall at det er.

En oppgang på 13,9% var jo helt vanvittig. Hva har vært sakene i Aurskog-Høland da siden dette har kunnet skje?

Gammel 11-09-07, 10:06   #5
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hvorvidt FRp-styrte kommuner er ryddige skal jeg ikke uttale meg om, men skummel politikk synes jeg i hvert fall at det er.

En oppgang på 13,9% var jo helt vanvittig. Hva har vært sakene i Aurskog-Høland da siden dette har kunnet skje?

Spesielt "skummelt" på lokalplanet er det nå ikke.

I Aurskog-Høland har en av sakene vært bygging av kulturhus, sto det på linken i hovedinnlegget. Og FrP har vært i mot. Jeg tipper at mange av kommunens innbyggere syns at det nye kulturhuset er unødvendig pengesluk, og derfor har gitt sin stemme til FrP.

Gammel 11-09-07, 10:09   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg tror nok det er mer pga alle nye landsmenn som har kommet til Aurskog-høland som er grunnen jeg da!

Gammel 11-09-07, 10:11   #7
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg tror nok det er mer pga alle nye landsmenn som har kommet til Aurskog-høland som er grunnen jeg da!

Javel? Har det kommet så mange nye landsmenn til kommunen? Hva har vært problemet med det? Har det vært valgkampsak?

Gammel 11-09-07, 10:13   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært skjelven lenge fordi det har ligget an til FrP-ordfører både her og i nabokommunen. Det er enda ikke avgjort, men det kan se ut til at vi slipper. Jeg skjønner bekymringen din, Azi!
Jeg må innrømme at jeg har store og vonde fordommer mot både selve partiet og velgerne.

Gammel 11-09-07, 10:20   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Enig med FarOutFishing. FrP-styrte kommuner er oftest veldig ryddig styrte, spesielt økonomistyringen er ofte god.

Det samme har jeg hørt. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Fordi om folk som stemmer andre partier ynder å skremme med FrP, betyr ikke det at det er skrekkens parti. De er heller ikke rasistiske, ellers hadde de neppe fått lov å fortsette som parti.

Jeg syns alle partier er like. De lover masse flott under valgkampen, som de "glemmer" at de har lovt etterpå. Jeg har stemt, men vil ikke si at noen av partiene er mitt parti. De er en gjeng maktsyke løgnere hele gjengen.

Men jeg liker ikke at det er ok å mobbe et parti for å hevde seg selv. De som gjør det stiller seg selv i et dårlig lys.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:22   #10
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om det har noe med tilflyttere å gjøre vet jeg ikke. Men at kulturhussaken har påvirket valget er jeg helt sikker på. Det har i mange år vært snakk om å bygge kulturhus, og hver gang blir det masse diskusjoner og surmuling.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:24   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Det spiller egentlig ingen rolle om dem er imot den kulturhuset. Kulturhuset er bestemt at det skal bygges. Barnehagen som lå der skal rives ned. Det har jo så klart blitt bygd helt ny barnehage da med samme navn som den som skal rives ned. Så det er jo ingenting å være sur for.

Jeg synes det er helt topp med kulturhus. Det er trossalt ingenting å finne på her. Ikke engang en svømmehall eller annet å finne på med barn/ungdom. Så det er jammen på tide at dem begynner å lage noe for folkene som bor her.

Gammel 11-09-07, 10:26   #12
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det spiller egentlig ingen rolle om dem er imot den kulturhuset. Kulturhuset er bestemt at det skal bygges. Barnehagen som lå der skal rives ned. Det har jo så klart blitt bygd helt ny barnehage da med samme navn som den som skal rives ned. Så det er jo ingenting å være sur for.

Så det har altså blitt bestemt? Det er jo flott!

Gammel 11-09-07, 10:27   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Slik som jeg forstod på hun som er styrer i den barnehagen så er det bestemt! Vi gleder oss!

Selvom hun styreren var jo så sur da. Skjønner bare ikke hvorfor dem er sure. Dem har fått da helt ny barnehage vekke i fra selve trafikken til å med.

Gammel 11-09-07, 10:27   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man synes at privatisering og konkurranseutsetting er en god ting, har man ingenting å frykte.

Men vi er jo ganske mange som mener at dette bør være det offentliges oppgave, og da er IKKE Frps politikk spesielt godt egnet.

Gammel 11-09-07, 10:31   #15
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Jepp høsten 2009 skal kulturhuset været ferdig.

Ser ut forresten ut som det blir svømmehall på folket også i fra uke 38! Det var jammen på tide. Håper bare at FrP ikke stopper alt dette nå da!

Gammel 11-09-07, 10:34   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

http://www.aurskog-holand.kommune.no...der+090807.pdf

Gammel 11-09-07, 10:34   #17
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor du tror FrP vil stoppe det?
Selv hadde jeg håpet på FrP styre i noen år her, just for the economics.
FrP er glimrende kommunestyrere.

Og dette får du fra en SV'er.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:38   #18
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Det bor jo ikke akurrat så mange folk her i denne kommunen. Så om dem skal begynne å spare penger på kultur og skole og alt slike ting. Så hva skal dem bruke pengene på?

Akurrat det med Bjørkeallè kan dem godt stoppe. Skjønner ikke vitsen med å bruke 3/400.000 kr på bjørketrær når det er kun skog her i denne kommunen så likevel. Hva med heller rydde og fikse veiene skikkelig istedenfor.

Gammel 11-09-07, 10:58   #19
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Selvom hun styreren var jo så sur da. Skjønner bare ikke hvorfor dem er sure. Dem har fått da helt ny barnehage vekke i fra selve trafikken til å med.

Endringer, vettu. Slik kan være skummelt.

Gammel 11-09-07, 11:24   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Endringer, vettu. Slik kan være skummelt.

Ja så klart, også må man jo alltid ha noe å klage om..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.