Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tiddelibom - og huttemeitu

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 11:07   #21
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Jepp, deilig, hvit snø! Men det er såpass mildt at den forsvinner nok snart. Det er faktisk en stor fordel med å bo i Nord-norge; at vi faktisk får snø og ikke bare slaps og sørpe.

Takke meg til hvit, ren snø og iskald, ren luft som river i lungene fremfor plaskende regn og blytunge brøytekanter!

Gammel 17-10-06, 11:15   #22
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, deilig, hvit snø! Men det er såpass mildt at den forsvinner nok snart. Det er faktisk en stor fordel med å bo i Nord-norge; at vi faktisk får snø og ikke bare slaps og sørpe.

Takke meg til hvit, ren snø og iskald, ren luft som river i lungene fremfor plaskende regn og blytunge brøytekanter!

Slik er det ikke her langs kysten. Stort sett bare nullføre, blir de litt kaldt og det fryser på, og så regner det dagen etter. Holke og is for det meste.
Ups, jeg må lete etter broddene mine.

Gammel 17-10-06, 11:19   #23
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg ikledde meg vinterbukse og kofte

Hvilken kofte har du da, Jukkasjärvi eller Lyngen eller kanskje sørsamekofte? :knis:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 11:19   #24
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, is... Det hadde jeg helt glemt. Må også huske å finne frem de sexy broddene mine.

(kom plutselig på et glimrende dikt av Eva Jensen:

Kvar er brodden din, død?
Å ja, der var den
.)

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 12:18   #25
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Åjaa, og nordlyset som danser tango med stjernene på himmelen mens jeg sparker hjem fra jobb med istapper i barten.

Gleder meg faktisk litt til vinteren, selv om jeg ikke er spesielt glad i mørketiden.

Gammel 17-10-06, 12:21   #26
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Åjaa, og nordlyset som danser tango med stjernene på himmelen mens jeg sparker hjem fra jobb med istapper i barten.

Gleder meg faktisk litt til vinteren, selv om jeg ikke er spesielt glad i mørketiden.

Nordlys er et tegn på skikkelig kulde, vindstille og fyring i ovnen. Da er det vinter.

Gammel 17-10-06, 12:38   #27
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ikke ha snø. Jeg vil ha kalde, klare høstdager. Én uke med masse snø i januar. Og så vår.

Gammel 17-10-06, 12:42   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del kan vi godt kutte ut de neste fem månedene.

Gammel 17-10-06, 12:43   #29
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

I år hadde det ikke trengt å komme snø før 23.desember. Det er så forferdelig slitsomt med krykker og et skranglete bekken på vinterføre.

Stillongs er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 14:25   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Heeeelt enig! Sørpe og regn er ikke vinter!

Gammel 17-10-06, 14:27   #31
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvilken kofte har du da, Jukkasjärvi eller Lyngen eller kanskje sørsamekofte? :knis:

Huh? Lyngen kofte?!

Aldri hørt om

Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 14:50   #32
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg vil ikke ha snø. Jeg vil ha kalde, klare høstdager. Én uke med masse snø i januar. Og så vår.

så søt du er!

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 15:01   #33
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Huh? Lyngen kofte?!

Aldri hørt om

Kofte fra Lyngen. Du vet, de forskjellige stedene har forskjellige kofter, på lik linje med bunader.

Stillongs er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 19:55   #34
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja det hadde vært noe det!

Gammel 17-10-06, 19:58   #35
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper vi får snø på Østlandet denne vinteren også!

Gammel 17-10-06, 20:19   #36
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg gleder meg til snøen kommer. Får så god stemning av det.

Gammel 17-10-06, 20:38   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Gleder meg massemassemasse til snøen kommer

Mei er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 21:08   #38
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du må huske hva du sa når du må måkemåkemåkemåkemåke

Gammel 17-10-06, 21:08   #39
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja, tiddelikaBOOM!

Bequita er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 09:53   #40
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen snø her ennå heldigvis, men jeg måtte fram med hansker og isskrape i dag tidlig. Godt gjort at jeg fant isskrapa i garasjen på første forsøk . Nå er det sol og klar, flott høstluft og fantastiske farger på trærne. Sånn kan det være en måned til for min del!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.