Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tiddelibom - og huttemeitu

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 01:40   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tiddelibom - og huttemeitu

Skulle bare melde at nå snør det - schwære schnøfiller.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 02:21   #2
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Sukk... tro det eller ei, jeg savner snøen litt, jeg. Kunne tenkt meg en uke med snø nå og da, og 23 grader i skyggen resten av året.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 04:16   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Skulle bare melde at nå snør det - schwære schnøfiller.

Hvor da?

Her er det 32 grader og klokken er 2230. Lengter dypt og inderlig etter snø og kulde, peiskos, ulllpledd osv.
Gleder meg til jul!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 07:58   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Og huttemegtu

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 07:59   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvor da?

Her er det 32 grader og klokken er 2230. Lengter dypt og inderlig etter snø og kulde, peiskos, ulllpledd osv.
Gleder meg til jul!

Heldiggris.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 08:01   #6
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Ja, det er snø her i dag

Skuta ligger til havn, så jeg måtte koste bilen i dag....

Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 08:23   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Hvor i landet snør det hen?

Her er det bart og varmegrader.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:08   #8
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Håper snøen kommer hit og blir liggende snart. Jeg er så lei av å vaske skitne og sandete uteklær.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:15   #9
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Huff ja, det sludder sidelengs her, trivelig..

Mani er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:16   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Slik så fjellene ut rundt meg i dag. Med 3 hunder som drar inn søle og skitt i alt regnværet, ønsker jeg meg SNØ!!!

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 23-10-06 kl 14:59.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:31   #11
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Med 3 hunder som drar inn søle og skitt i alt regnværet, ønsker jeg meg SNØ!!!

Jeg er glad jeg bare har tre barn, og ikke tre hunder.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:43   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Ble kjempeoverrasket over å se alt det hvite da jeg sto opp i morges. Selv om det snødde da jeg kjørte hjem fra jobb i natt, så trodde jeg ikke at det skulle bli liggende.

Bilen står på sommerdekk, men det varer nok ikke ut dagen.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:46   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Jeg vil også ha snø!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:46   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Imorges da vi sto opp, så sa jeg "i dag må vi skifte til vinterhjul". Tror Pip misforsto noe der, for ho sa med en gang, "når det er snø, da er det snart jul, da må vi ta fram pyntejul, den står på mørkeloftet".

Vinterhjul - pyntejul - julepynt, tjohei!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:47   #15
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg vil også ha snø!

ja, du trenger neppe vente så lenge du heller

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 10:52   #16
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Kommer det noe særlig snø her nede da?
Jeg har liksom slått meg til ro med at jeg må vente til påskeferien i Sogn.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 11:00   #17
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Jeg ikledde meg vinterbukse og kofte og gikk ut for å legge om til vinterdekk.
Fant ikke koppnøkkelen til å løsne hjulmutterne med så nå er jeg inne og avkledd.

Siden snøen har smeltet kan jeg kjøre likevel. Drar derfor innom sentrum for litt shopping før jeg drar på jobb. I stedet for å legge om dekkene, liksom.

Vi har to kattunger som herjer vilt her. De var i hus da vi kom fra ferie på lørdag. Datteren min passer dem, og jeg ser stort frem til at de reiser hjem til seg selv. Jeg synes ikke det er så sjarmerende med katter i senga, på benken osv.. Faktisk er jeg litt sur for at de har knust en lampe også.

Her strømmer det på med gode grunner for å "trøsteshoppe" ser jeg.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 11:02   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Jeg hadde gladelig byttet ut hele vinterskiten med 32 pluss!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 11:02   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Her snør det ikke, men det er kaldt bare tre grader, grått og sur vind

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 11:06   #20
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Jepp, deilig, hvit snø! Men det er såpass mildt at den forsvinner nok snart. Det er faktisk en stor fordel med å bo i Nord-norge; at vi faktisk får snø og ikke bare slaps og sørpe.

Takke meg til hvit, ren snø og iskald, ren luft som river i lungene fremfor plaskende regn og blytunge brøytekanter!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no