|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
I farta!!
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Eg har eit par Geox sko sjølv og det er nesten dei beste skoa eg har hatt. Storebror hadde Geox i fjor og har det i år. Han liker dei veldig godt.
|
|
|
#25 |
|
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Her fører Eurosko kun Geox til barn. Men dem vurderer nå å ta inn større utvalg til barn og kanskje begynne med Geox til voksne.
|
|
|
|
#26 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Gutten min fikk geox sko nå i vår, han er veldig fornøyd. Han er veldig preget av reklamen |
|
|
|
|
|
#27 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?
Moi?
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi kjøpte Geox sandaler til Poden i dag, nettopp fordi satt best på foten hans og var lette og fine sammenlignet med de andre skoene vi tittet på. De kostet 500,- og jeg håpte liksom at jeg kjøpte noe bra, siden jeg synes gode sko er kjempeviktig. Tiden får vise.
|
|
|
#30 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Hele familien har Geox, og vi er kjempefornøyd. Ingen er klamme på beina og de er utrolig gode på foten. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Har Geox til Førstejenta og meg selv, og liker det meget godt. Det eneste som er irriterende er at de slipper inn sand.
|
|
|
#32 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Jentene har flere par joggesko hver, litt forskjellige merker (billig/dyrt om hverandre). De får ha på seg dem de vil, men foretrekker begge Geoxene og har igrunnen alltid gjort det. Dette også i fjor da alle i klassen "måtte" ha Nike.
|
|
|
|
#33 |
|
Ferdig!
Sv: Geox - ikke bra for bena?Synes Geox har elendig kvalitet til å være såpass dyre. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Har hørt mye forskjellig om kvaliteten på disse skoene til barna.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Jeg har hatt Geox i ett par sesonger nå og er super fornøyd |
|
|
|
#36 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Geox - ikke bra for bena?
Jeg har aldri opplevd at joggeskoene til ungene har holdt en hel sesong - verken dyre eller billige.
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi hadde geox joggesko en sesong, og kommer aldri til å kjøpe det igjen så lenge glitterbarnet går i barnehagen og kommer hjem med et tonn sand i skoene. I de små hullene inni sålen festet det seg småstein som var umulige å få ut. Disse stakk selvsagt under føttene og til slutt måtte jeg stå hver morgen med nål og dytte ut småstein. Det gidder jeg ikke igjen. I tillegg syns jeg de er for spise for små barneføtter, jeg liker at små barn skal ha vifteplass til tærne.
|
![]() |
|
|