Sv: Politisk korrekt FP?
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Jeg må bare kommentere denne for dette er jo akkurat det jeg reagerer på. Jeg tenker at vi som faktisk er etablert på FP faktisk ikke har snøring på hvordan det oppleves å være nykommer, og at vi derfor må høre på hvordan de som er nykommere opplever det. (Eller hvem som helst. Hvis folk forteller om sine subjektive opplevelser så kan man ikke omdefinere opplevelsene deres uansett hva man synes.)
Men for all del, man trenger ikke å forandre seg for å tekkes andre. Man må kunne gjøre akkurat hva man vil med den informasjonen man får.
Det er ikke umulig å klare å se en sak objektivt selv om man samtidig har egne meninger. Jeg synes nybegynnere får en del slækk, (jeg har i hvertfall sittet på hendene mine en gang eller to), men det betyr ikke at man burde kunne si hva man vil om hvilke som helst temaer bare fordi man er rookie.
Hever man stemmen i en forsamling bør man være forberedt på å få svar, også svar man muligens ikke hadde håpet på.
Edit: Selvfølgelig kan man si hva man vil om hva som helst. Noen av mine beste venner, og så videre.
Sist redigert av Maverick : 25-08-08 kl 12:18.
Årsak: On second thoughts...
|