Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utholdenhet i ekteskapet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 22:37   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Utholdenhet i ekteskapet

Er det enklere for barn av ikke-skilte foreldre å skille seg, enn motsatt?
Har foreldrenes ekteskap noe å si for hvor lett man tar ut skilsmisse eller ikke?

Ja dette diskuterer vi i kveld !
Vi er inne i en lyserosa periode i vårt 1,5 årige ekteskap. Barn nummer to er et halvt år snart og vi kan lene oss tilbake i sofaen og være tilfredse med at vi klarer oss fint tross en periode med kolikk, sykehus opphold, osv.
Men så kommer det nok tøffere dager en dag, og i vårt forhold tror jeg det vil komme når jeg skal ut å fortsette min karriere og ta litt plass i forholdet vårt igjen. Og i den forbindelse kommer vi inn på temaet skilsmisser. Mine foreldre er skilt og jeg påstår derfor at jeg kommer til å gjøre hva som helst for å unngå dette. Min mann mener at han kommer til å være like innstilt på dette (selv om han aldri har opplevd skillsmisse).
Ja var ikke dette en riktig så romantisk diskusjon en fredagskveld ?!
Men finnes det noen tall på dette?
Noglen som vet?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.