Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En hyllest til høye hæler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 19:11   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: En hyllest til høye hæler

Jeg må nesten bare fortelle hva jeg klarte på søndag.. Vi skulle ut og spise, og i Bolshoi-teateret etterpå for å se Madama Butterfly. Siden russere er rå på å pynte seg når de skal ut tenkte jeg at jeg ikke skulle være noe dårligere.

Jeg drar på meg et par svarte nettingstrømper (jeg har faktisk lært av russerne hvordan jeg kan bruke dem som gjør at det faktisk er fint), svart draktskjørt, svart topp, og selvfølgelig svarte pumps med en hæl på ca. 8 cm. Før (for ca. 3-4 år siden) gikk jeg "alltid" på høye hæler uten problemer, men de siste årene har jeg blitt bitt av ballerina-basillen.

Anyways: De første timene gikk greit. Vi tuslet et godt stykke, og jeg følte meg høyreist og ikke så rent lite sexy. Så ble det litt sårt, men det gikk greit; vi var fremme ved restauranten. På vei fra restauranten til teateret ble skrittene mine stadig kortere. Jeg fikk mer og mer vondt under foten, på tåballene. Vel fremme på teateret hadde jeg så vondt at jeg holdt på å begynne å grine. Jeg tok dem av meg under forestillingen.

I pausen stabbet jeg rundt som en gås (eller ku, er ikke sikker...), og merker til min store forferdelse at det er noe som gnager noe inn i hel***e på innsiden av låret, og skjønner at strømpebuksa har raknet i sømmen i skrittet. Tenker at jeg jo bare skal sitte stille før jeg bare skal hjem, så det går nok bra.

På vei hjem gikk det trått. Stakkars sambo var meget forståelsesfull, og leiet/støttet meg hjem. Skrittene var nå som museskritt.

Endelig hjemme. Føttene kan avsløre stooore vannblemmer (skoene hadde vært et ørlite hakk for store, så jeg skle rundt inni dem), og innsiden av lårene mine hadde fått åpne, væskende friksjonssår pga. den raknede strømpebuksa.

Slå den!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.