|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En hyllest til høye hælerjeg har et par støvletter med 12cm hæler, og de er faktisk helt greie og gode å gå i - men jeg hadde nok ikke gått i timesvis med dem for å si det sånn. Men de har litt plattform under forfoten - det hjelper jo på. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: En hyllest til høye heler
Jepp!
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En hyllest til høye hælerØvelse gjør mester.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En hyllest til høye hæler
Jeg tipper det ikke bare var hælene se så på |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: En hyllest til høye hælerDette blir du vant til, Obelix! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ferdig!
Sv: En hyllest til høye hælerDe var høye nok. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: En hyllest til høye hælerJeg har trent dans i høye heler i 10 år så da sier det seg vel heller selv. Men kramper i leggene, ja det får jeg, noe som også kan være mangel på magnesium. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ferdig!
Sv: En hyllest til høye hælerDanse med høye hæler er ennå mer uforståelig |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Metallica!!
|
Sv: En hyllest til høye hælerJeg ser ut som en slik marionettedukke med høye hæler på.
|
|
|
#30 |
|
nygift
|
Sv: En hyllest til høye hælerMåtte måle litt, de høyeste jeg fant var 13,5 cm, men de klarer jeg bare på byen (med forbehold om ikke for lite og ikke for mye alkohol)
|
|
|
|
#33 |
|
Ferdig!
Sv: En hyllest til høye hælerDæven. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Live and let live
|
Jeg synes det er mye lettere og bedre å danse med høye hæler enn flate.
|
|
|
#35 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: En hyllest til høye hælerJeg kan ikke bruke høye hæler og beundrer de som mestrer høyden. Jeg har hypermobile ledd, og anklene mine gir etter på flatmark i edru tilstand, så høye hæler er risikosport. Når jeg i tillegg ikke går spesielt pent, så fungerer jeg best i flate sko. (På grunn av hypermobiliteten må jeg bruke tærne til å stabilisere, og da får jeg en hard og merkelig gange). Som min vertsmor sa da jeg var på språkreise i Frankrike (Frankrike er vel vuggen til høye hæler og elegant gange); "Koma, tu trampes? qu'un elephant" Sist redigert av Koma : 24-09-08 kl 03:38. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#38 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En hyllest til høye hælerJeg liker å gå i høye hæler, og kan faktisk gå pent i dem. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Opp og ned
|
Sv: En hyllest til høye hælerJeg får faktisk vondt i hofte og rygg av å gå i helt flate sko. De bør ha litt hæl, men best trives jeg på minst 6 cm hæler. Nå rusler jeg rundt på 8,5 cm hæler og trives i høyden.
|
|
|
#40 |
|
tankefull
|
Sv: En hyllest til høye hælerJeg må si jeg beundrer dere som klarer å gå helt uanstrengt i høye hæler. Jeg har et par skoletter som jeg skulle ønske jeg var flinkere å gå med, men jeg får det liksom ikke til. |
|
|
|
![]() |
|
|