Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fisher-Price laptop for barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 10:06   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fisher-Price laptop for barn

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg vingler veldig, kjenner jeg.
Likevel er det jo ikke nødvendigvis leke-pc eller ekte pc som er dilemmaet. Man kan jo se på FP-laptopen som en vanlig leke med læringsmuligheter og ikke sammenligne den med vanlig pc. Det er jo stor forskjell på både brukermuligheter, vanskelighetsgrad og ikke minst pris.

Hvis du tror jenta de kan ha glede av den, synes jeg du skal kjøpe den, guniss.

Jeg ser absolutt lekeverdien i en slik sak, og den er vel omtrent like nyttig eller unyttig, morsom eller ikke-morsom som det meste fra FP. (Og mye fra FP er veldig bra.) Hvis det er en leke man er ute etter, synes jeg dette virker som et godt alternativ. Hvis det er en datamaskin, synes jeg derimot ikke det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.