Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fisher-Price laptop for barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 10:06   #101
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fisher-Price laptop for barn

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg vingler veldig, kjenner jeg.
Likevel er det jo ikke nødvendigvis leke-pc eller ekte pc som er dilemmaet. Man kan jo se på FP-laptopen som en vanlig leke med læringsmuligheter og ikke sammenligne den med vanlig pc. Det er jo stor forskjell på både brukermuligheter, vanskelighetsgrad og ikke minst pris.

Hvis du tror jenta de kan ha glede av den, synes jeg du skal kjøpe den, guniss.

Jeg ser absolutt lekeverdien i en slik sak, og den er vel omtrent like nyttig eller unyttig, morsom eller ikke-morsom som det meste fra FP. (Og mye fra FP er veldig bra.) Hvis det er en leke man er ute etter, synes jeg dette virker som et godt alternativ. Hvis det er en datamaskin, synes jeg derimot ikke det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 10:10   #102
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er definitivt en leke jeg er ute etter.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 10:16   #103
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det er definitivt en leke jeg er ute etter.

Da hadde jeg ikke nølt.

Ellers kan jeg, som et innspill til bokstavlekedebatten, opplyse om at Frøkna har kunnet alfabetet på rams i snart et år, etter at Blobben fikk denne til jul i fjor og den gikk non stop hele vinter ( ). Selvsagt kan man lære noe av FP-leker.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 10:17   #104
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da hadde jeg ikke nølt.

Ellers kan jeg, som et innspill til bokstavlekedebatten, opplyse om at Frøkna har kunnet alfabetet på rams i snart et år, etter at Blobben fikk denne til jul i fjor og den gikk non stop hele vinter ( ). Selvsagt kan man lære noe av FP-leker.

Jeg så på den også.
Men jeg tror kanskje det uansett "føles" litt stas for Hannah å ha noe som ligner (?!) på det som mammaen bruker ekstremt mye tid på.

Gammel 17-11-08, 11:14   #105
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg sier ikke at det er bedre at den første skrivetreningen skjer for hånd.

OK, jeg trodde det var det du mente med "det synes jeg også de fint kan lære å skrive SELV, og ikke på data, i første omgang".

Gammel 17-11-08, 11:18   #106
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

OK, jeg trodde det var det du mente med "det synes jeg også de fint kan lære å skrive SELV, og ikke på data, i første omgang".

Jeg synes jo fint de kan lære det for hånd i første omgang, men at det er bedre har jeg ingen formening om egentlig.

Gammel 19-11-08, 20:50   #107
tutta
Passiv

Standard

Fisher Price pcen er på tilbud hos extra leker til kr 399.

Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:00   #108
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hvor er Extra leker i Oslo-området?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:03   #109
tutta
Passiv

Standard

Hvor er Extra leker i Oslo-området?

Sandvika vs vs den nye delen av Sandvika storsenter ved rundkjøringen.

Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:04   #110
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Thank you. Får se om jeg gidder kjøre så langt. Bor på andre siden av Oslo.

Gammel 19-11-08, 21:06   #111
tutta
Passiv

Standard

Thank you. Får se om jeg gidder kjøre så langt. Bor på andre siden av Oslo.

Var så lite.

Det skjønner jeg. Litt vinning opp i spinning med alle bomstasjonene.

Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:08   #112
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Var så lite.

Det skjønner jeg. Litt vinning opp i spinning med alle bomstasjonene.

Gammel 19-01-09, 09:28   #113
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ok, nå har Liten fått denne til jul, og jeg kan bare si at den anbefales varmt.
Den inneholder regnespill (pluss, minus, gange, dele) såvel som språkspill (stave ord, lær bokstaver etc), den lærer barnet om klokka og mye mer.
Den har vært kjempepopps her, men den fordrer nok at man har tid til å sette seg ned sammen med barnet for at det skal være moro, i ale fall den første tiden.

Gammel 19-01-09, 12:42   #114
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår snart fireåring fikk en slik til jul og det er det han har lekt aller mest med av alt han fikk i julegave. Jeg tenker ikke på denne som noe veldig pedagogisk, men det har stor underholdningsverdi for ham. Han får bruke PC av og til også, men denne lekedingsen kan han bruke på rommet sitt og ta med seg hvor han vil uten at den går i stykker. Han har aldri vært interessert i bokstaver før, men har nå lært seg både de små og store på kort tid. Han liker også de små spillene på den godt. I forhold til å kjøpe en stor lekebil (som koster like mye) har dette hatt mye større underholdningsverdi for hans del.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:44   #115
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Vi er også veldig fornøyd.

Gammel 20-01-09, 00:46   #116
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden fikk også denne til jul, og har brukt den en god del. Men er det regnemuligheter på den altså, eller sikter du til en annen enn Fisher Price sin Enhjørning?

Gammel 20-01-09, 01:21   #117
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Poden fikk også denne til jul, og har brukt den en god del. Men er det regnemuligheter på den altså, eller sikter du til en annen enn Fisher Price sin Enhjørning?

Eh, sorry.
Det er FP sin, men en annen versjon - denne er i samme gate som Toby the Toybot og Fun2Learn-telefonen.
Og den har regnemuligheter og masse annet rart.
Sjekket hovedinnlegget nå, og det er ikke den vi har.
Edit: Jeg ser at den i hovedinnlegget også er i samme serie, men etter gjentatte søk kan jeg ikke for mitt bare liv finne den vi har ... ?

Sist redigert av Enhjørning : 20-01-09 kl 01:40.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.