|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bedreviter
|
Sv: Fisher-Price laptop for barn
Jeg ser absolutt lekeverdien i en slik sak, og den er vel omtrent like nyttig eller unyttig, morsom eller ikke-morsom som det meste fra FP. (Og mye fra FP er veldig bra.) Hvis det er en leke man er ute etter, synes jeg dette virker som et godt alternativ. Hvis det er en datamaskin, synes jeg derimot ikke det. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Bedreviter
|
Da hadde jeg ikke nølt. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#105 |
|
flisespikker
|
OK, jeg trodde det var det du mente med "det synes jeg også de fint kan lære å skrive SELV, og ikke på data, i første omgang".
|
|
|
#106 |
|
Erfaren nok
|
Jeg synes jo fint de kan lære det for hånd i første omgang, men at det er bedre har jeg ingen formening om egentlig.
|
|
|
#107 |
|
Passiv
|
Sv: Fisher-Price laptop for barnFisher Price pcen er på tilbud hos extra leker til kr 399. |
|
|
|
#108 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fisher-Price laptop for barnHvor er Extra leker i Oslo-området? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fisher-Price laptop for barnThank you. Får se om jeg gidder kjøre så langt. Bor på andre siden av Oslo. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Fisher-Price laptop for barnOk, nå har Liten fått denne til jul, og jeg kan bare si at den anbefales varmt.
|
|
|
|
#114 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fisher-Price laptop for barnVår snart fireåring fikk en slik til jul og det er det han har lekt aller mest med av alt han fikk i julegave. Jeg tenker ikke på denne som noe veldig pedagogisk, men det har stor underholdningsverdi for ham. Han får bruke PC av og til også, men denne lekedingsen kan han bruke på rommet sitt og ta med seg hvor han vil uten at den går i stykker. Han har aldri vært interessert i bokstaver før, men har nå lært seg både de små og store på kort tid. Han liker også de små spillene på den godt. I forhold til å kjøpe en stor lekebil (som koster like mye) har dette hatt mye større underholdningsverdi for hans del. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ekvilist
|
Sv: Fisher-Price laptop for barnPoden fikk også denne til jul, og har brukt den en god del. Men er det regnemuligheter på den altså, eller sikter du til en annen enn Fisher Price sin Enhjørning?
|
|
|
#117 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Eh, sorry.
Sist redigert av Enhjørning : 20-01-09 kl 01:40. |