Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Reflektor: Jakten på den perfekte fødsel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 00:00   #10
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødsel

Jeg planla ikke. Første gangen fordi jeg ikke ante hva jeg gikk til. Andre gangen fordi jeg visste enda bedre at jeg ikke ante hva jeg gikk til.

Hadde dog en litt tåpelig opplevelse med epipural første gangen, fikk den så seint at den bare rakk å virke på en eneste åpningsri. Så den viktigste effekten var at pressriene ble for svake, og jeg måtte få drypp. Jeg ba om epidural fordi jeg trodde jeg hadde 5-6 timer med jævlige rier igjen, og er litt sur for at jordmor ikke sa at det trolig bare var snakk om en liten halvtime.

Andre gangen var jeg innstilt på å kjøre uten epidural, siden jeg i prinsippet klarte meg uten første gangen. Det gikk imidlertid så rasende fort på slutten at smertelindring aldri ble noe spørsmål.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.