|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselPuste eller ikke puste, å forvente å føde uten smerter er grenseløst naivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødsel
Både og. Tankens makt er stor. Det er også fullt mulig å ha en smertefri fødsel, selv om nok de fleste innebærer en smule vondter i større eller mindre grad.
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva som er mulig er en sak, men å forvente det uten at du har den fjerneste idé om hva en fødsel innebærer er latterlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
Ja, og som jeg sier lengre oppe, det er ikke noe jeg ville anbefalt en førstegangsfødende. Jeg tror mange opplever første fødsel som å bli truffet av et godstog, simpelthen fordi man virkelig ikke har noen aning om hva man går til.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
Det er en god beskrivelse av hvordan jeg følte det.
![]() |
|
|