Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Jeg skjønner selvsagt at det å være nedlatende ikke er bra, men jeg skjønner likevel ikke hvorfor det er galt å være PK.
Hvis jeg aldri snyter på skatten, aldri nasker i butikker, aldri kjører med mine barn usikret i bil, aldri kjøper svart arbeid og dessuten er nedlatende overfor andre som gjør noen av disse tingene, så skjønner jeg at nedlatenheten er dårlig, men jeg synes fortsatt det er bra med alle de andre tingene.
Med andre ord: Jeg synes det er dumt å være nedlatende, men bra å være PK.
Ja, var det ikke noe slikt jeg sa?
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Det er mest "in" å ikke være PK, siden FP visstnok er PK.
Litt sånn anti-PK-rebeller da... FPs svar på blitzerne. 
Moi? En rebell? Tror ikke det. Jeg er vel rimelig PK selv, det må jeg innrømme. Gidder bare ikke være så veldig "Det ville jeg aaaaaaaaaaaldri gjort." Det er vel det jeg oppfatter som "over the top- PK", og som jeg reagerer på med en viss*kremt* misnøye... Jeg etterlyser nyanser og litt mindre svart/hvitt (jada, gjentar meg selv, I know) Det virker som om noen ikke ser skogen for bare tøybleier, eller noe slikt. 
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Fargo glemte hele kapittelet om økologisk mat, Odd Molly og skrivefeilene som det slås ned på.
*venter på neste avsnitt*
Fargo har nok tråkket på noen tær i dag, selv om innlegget hans ikke traff spikern helt på hodet.
|