Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 19:18   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Flere som har fulgt med på apellen enten på TV eller IRL? Eller som skal i fakkeltog og og som vil rapportere?

Jeg føler meg rimelig uinformert i forhold til midtøstenkonflikten, men følger med interesse trådene på FP om temaet. Jeg grøsser nå uansett når Siv Jensen åpner kjeften.

Jeg har fulgt dekningen av apellen og omgivelsene en stund på Nyhetskanalen TV2 og synes kanalen virker å framstille det som skjer litt ensidig. Reporterne forteller om "aggresjon som blir mer og mer aggressiv" ( ), og ordet "aggresjon" brukes i annenhver setning. Det filmes kun fra motdemonstrasjonen. Det påpekes at motdemonstrantene består av unge gutter fra Gaza og blitzere. Når vi ser nærbilder, så er det kun mennesker som passer inn i disse kategoriene, og de er sinte. Ti poeng til Frp? 70-åringen med pelshatt som ser veldig norsk ut kan jeg kun skimte i det fjerne i et oversiktsbilde. Da Siv Jensen talte hørte vi at det var liv i leieren foran henne også, men disse ble ikke viet oppmerksomhet i det hele tatt.

Noen som vil synes noe om talen til Siv?
Noen som skal i fakkeltog som vil rapportere?
Vil Frp tjene eller tape på den klare israelstøtten?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.