Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 22:02   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Klart.

Jeg er faktisk litt sjokkert over at folk som man presumptivt skulle tro er fornuftige tror på at det hjelper å ramse opp en spesiell regle. Vi har faktisk hoppet tilbake til middelalderen. Jeg må begynne å passe meg for bålet, som de flest vitenskapsfolk.

Litt overdrevet det da, men det er jammen meg betenkelig når Helga Pedersen fra Ap mener at fagfolk skal slutte å være så avvisende ovenfor ting som passer inn i hennes livssyn. Det er ikke det spor bedre enn ultrakristne politikere som mener at forskere ikke skal si at homofile er like gode foreldre som andre, fordi det strider mot deres livssyn.

Det som forundrer meg er at man etter å ha sett vidunderet skje en gang, så kjøper man det helt og holdet at vedkomne må inne ha fantastiske egenskaper, uten flere bevis. Det at det faktisk ikke er en eneste "blodstopper" av en healer, som jobber på feks sykehus hvor det måtte ha vært helt fantastisk å ha en slik ansatt (sett at vedkomne faktisk klarer det h*n påstår å klare), burde også være et sikkert tegn på at dette ikke er en forutsigbarn "egenskap" noen kan ha.

På tide med en reality check kanskje?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.