Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du begått selvmord ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 21:39   #23
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du begått selvmord ...

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg tør i hvert fall ikke si hvordan jeg ville reagert. Men jeg kan godt si hvordan jeg håper at jeg ville reagert.

Selvsagt. Dette er jo en hypotetisk diskusjon, det er umulig å faktisk vite hva man gjør. Men man kan jo allikevel ha ganske klare forestillinger over hva man antar man ville gjort. Jeg antar jeg ville hoppet foran traileren, men tror enda sterkere jeg ville kunne tatt et veloverveid valg som betydde død for meg. Også om det var små sjanser for at det ville fungert, jeg vil under ingen omstendighet fortette å leve uten barnet mitt allikevel, så da er det på en måte lite å miste ved å forsøke. Akkurat det med traileren stiller seg litt annerledes, fordi man nok automatisk vegrer seg for splæsj-opplevelsen, det er vanskelig ved kort betenkningstid å overtale kroppen til å utsette seg for å bli knust.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.