Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 14:06   #11
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Der ligger fortsatt Running With Scissors av Augusten Burroughs.
Der har den ligget pent siden midten av oktober så jeg håper at jeg får lest denne ferdig nå i romjulen

Litt omtale (Jeg leser denne på engelsk da)
This is the story of a boy whose mother (a poet with delusions of grandeur) gave him away to be raised by her psychiatrist, a dead ringer for Santa Claus and a certifiable lunatic into the bargain. Suddenly at the age of 12, Augusten found himself living in a dilapidated Victorian house in perfect squalor. The doctor's bizarre family, a few patients and a paedophile living in the garden shed completed the tableau. Here, there were no rules or school. The Christmas tree stayed up until Summer and valium was chomped down like sweets. When things got a bit slow, there was always the ancient electroshock therapy machine under the stairs.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.