Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Skvetten - for min del er det slik at noen ganger er det menn jeg uttaler meg om som "typisk menn". Andre ganger frp-velgere. Jeg kan finne på å si noe om svigermødre og alenemødre også jeg. Jeg føler ikke at det blir riktig å si at jeg hetser noen likevel. Jeg har ikke respekt for alle grupper i samfunnet - men det er vel ikke å hetse dem?
Når du ser litt på de uttalelsene i min konkretisering av hva jeg tenker på i dene forbindelse så har det ikke med å slenge litt med leppa til de feite, til alenemødre, til de som eier hund eller hva enn de nå måtte være. Dette er en generell holdning som gjør at det ser ut til at det her på FP er pk å hetse FrP-ere. Det er så allment opplest og vedtatt at det får det til å knyte seg i magen min når jeg ser henvisninger til sånt som humor. Det er aldri god humor å henge ut noen eller å oppfordre til det. Når det er gjengs slik det er her inne er det på grensen til mobbing. Dersom jeg hadde sagt at feite folk er dumme og flirt godt av den tjukke dummingen hadde jeg fått gjennomgå, hadde jeg lirt av meg noe nedsettende i form av at h*n var så dum at h*n selvsagt måtte være en FrP-er og da kan jeg flire litt av at h*n sikkert er en kriminell tulling i tillegg. Vel, da hadde det nok mest sansynlig passert uten de helt store øyenbrynsløftingene.
|