Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 16:09   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Ja, ja. Da har jeg lest litt i Skilpaddas blogg- visste faktisk ikke at den var åpen, men takk for titten!
Jeg har vel i grunn aldri spurt noen om tilgang til bloggen deres, så vidt jeg husker. Delvis fordi jeg ikke kjenner noen her, og derfor ikke har noen jeg føler jeg bør lese bloggen til, og delvis fordi jeg tenker det blir forvirrende med 40 blogger jeg innom hver dag. (Er jeg ikke nok her inne, liksom? ) Er forresten enig med Magnolia (var det?) som sa at fjas ikke nødvendigvis utelukker seriøs diskusjon.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.