|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForumfjasJa, ja. Da har jeg lest litt i Skilpaddas blogg- visste faktisk ikke at den var åpen, men takk for titten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Viser tenner
|
![]() Sv: ForumfjasJeg har kjedet meg litt i det siste, og nå som jeg skal være seriøs mastergradstudent, trenger jeg desperat litt fjas.
![]() |
#43 |
Shake it out!
|
![]() Sv: ForumfjasMan må gjerne fjase, men ikke i mine tråder
![]() |
#44 |
Shake it out!
|
![]() Sv: ForumfjasOg så føler jeg for å slenge tilbake noe jeg har fått prikket et par ganger i det siste, og som får meg til å :knegge: litt:
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Forumfjas
Ja, det synes jeg også.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Ekvilist
|
Jeg vet ikke om du sikter til meg angående paranoiditet (
![]() |
#48 |
Ekvilist
|
Nå har jeg konstatert over her at jeg ikke er paranoid, men jeg har også registrert at enkelte lenketråder har 30-50 passive tilskuere jevnt og da mister jeg også litt interessen for å diskutere. Kanskje jeg er paranoid allikevel?
![]() |
#49 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: ForumfjasJeg syns det er tull å måtte lenke i første innlegg. Så det så.
![]() |
#50 |
Halloen!
![]() Sv: ForumfjasHvordan var FP i "gamle dager" da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Slumrende Ullteppe
|
Kjenner meg litt igjen i den der.
![]() |
#52 |
Shake it out!
|
Litt paranoid, kanskje?
![]() |
#54 |
Shake it out!
|
Jeg sporer en viss endring. Kom i 2007 en gang, stakk igjen sommeren 2008 en gang og kom krypende tilbake nå på vårparten. Jeg synes det er en viss endring i negativ retning. Før merket du at noen kjente hverandre fra RL. Nå er det en god del som tydeligvis kjenner hverandre fra bloggene, både utseendemessig og på andre måter. Og jeg synes det er mindre aktivitet her enn før, særlig mht heftige diskusjoner, som jeg elsker
![]() |
#55 |
flisespikker
|
![]() Sv: ForumfjasDet har aldri vært noen "gode gamle dager" da alle kjente hverandre like mye/lite og alt var fryd og gammen, altså.
![]() |
#56 |
Halloen!
Joda, jeg har sett referanser til blogger noen ganger inne på M2, det stemmer. Det er en av grunnene til at jeg deltar mye sjeldnere på diskusjoner der "inne" enn her "ute." Det er tydelig at veldig mange kjenner hverandre godt, og da blir det litt rart om jeg skal komme med forlag til løsninger på et problem når de fleste andre er mye mer informerte om "ka det går i". |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
flisespikker
|
![]() Sv: ForumfjasForresten: Jeg mener ikke å avfeie det dersom noen ser negative tendenser. Jeg ser noen av dem selv også, og innimellom minner jeg meg selv (og andre) på å delta litt mer i det åpne forumet og i debattrådene, for å motvirke eventuell VG-ifisering eller NM-ifisering. Det er nyttig å være konstruktivt kritisk. Men samtidig er det greit å huske på at ting alltid endrer seg over tid, at et forum med mer enn 800 aktive medlemmer er noe annet enn ett med 80, og at det er en GodTing at vi får stadig flere medlemmer og at dynamikken dermed endrer seg. (Det motsatte ville helt sikkert tilsi stagnasjon og gnisninger og at folk gikk lei av hverandre.)
![]() |
#58 |
Erfaren nok
|
![]() |
#59 |
Pauset
|
Enig med deg. Vet ikke om aktivitetsnivået i forumet har gått ned, men jeg syntes det kan virke sånn. Har heller ikke likt bloggingen og dette med å inkludere og ekskludere folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|