Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjendiser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 10:16   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjendiser

Det kommer veldig an på.

En del kjente fjes hilser jeg på uten å tenke over at jeg ikke kjenner dem på ordentlig. Litt sånn: "Hei!" (nikker og smiler) litt senere begynner jeg å lure på hvem dette egentlig var. Eh, joda det var Trond Viggo Torgersen.

Ofte kan jeg bli litt starstruck, særlig dersom det er noen jeg beundrer. Prøver så godt jeg kan å oppføre meg NATURLIG - men er slett ikke sikker på om jeg overbeviser...

Andre ganger kan jeg nok bli veldig overlegen.

En gang skrøyt jeg til en besøkende på jobb at vi hadde hatt besøk tidligere av en som klatret på alle maskinene og kranene her, balanserte og tok stilige bilder. "Joa - det var meg det." Sa han da, det er vel en B eller C kjendis, er ikke helt sikker på hvor grensa går.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.