Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halloween-feiring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 15:35   #19
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Halloween-feiring

Før jeg fikk barn - syntes jeg denne nye "tradisjonen" bare var noe tull oppfunnet av handelsstaden og brydde meg rett og slett ikke om den.

Men etter at barna ble store nok til å ha glede av dagen har jeg blitt like ivrig som de på å kle meg ut og ta en runde i gatene. Selv er jeg vokst opp med å gå julebukk, men i de 10 årene vi har bodd her så var det kun 1 år hvor det ble gjort - så den tradisjonen er vekk her hvertfall.

Opprinnelig lagt inn av Jessica

Det er jo tigging uten at man gir noe som helst tilbake.

Eggkasting/doruller og slikt har jeg heller ikke sett noe til her - og har ikke sansen for en slik feiring av dagen. Men her i nabolaget er det barnesanger på lik linje med min tids julebukker.

Vedr stæsj - så var jeg å handlet etter Halloween dagen ifjor og fikk masse stilige saker på 50%-70% salg. Kan anbefales I år lagde vi gresskarmonster + at ungene tegnet masse gresskarmonster som vi hengte opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.