Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 11:19   #11
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Vi har jo retningslinjer som sier at vi ikke skal gå med ringer, ha på sterk parfyme osv., men det syndes mye. Et annet sted jeg var i praksis var det flere av sykepleierne som sprayet seg med parfyme på vaktrommet når de kom på jobb. De visste til og med at en av kollegene var allergisk.

Jeg var på gyn undersøkelse da jeg bodde i Sveits. Dama som utførte den undersøkelsen hadde de største ringene og tredde elegant hanskene utenpå før hun gjorde det hun skulle ...

Det var en digresjon ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.