Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 11:26   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det kommer jo helt klart an på hvordan du gjør det. Hvis du deltar i "hva skal dere ha til middag" tråden hver gang du lager noe økologisk fra bunnen av men aldri når du lager spaghetti med ferdigsaus så mener jeg du er like uærlig som om du skulle skrevet at din spaghetti med ferdigsaus er økologisk. Men det er klart- det er et definisjonsspørsmål, uten tvil.

Da er jeg nok uærlig i dine øyne. Og det har ingenting med å sette meg selv i et bedre lys å gjøre, men at jeg syns det er mer interessant og inspirerende, som jeg har tolket av meningen med den tråden er, å lese om god mat enn posemat. Det regner jeg med at andre gjør også, så derfor skriver jeg bare de gangene jeg har noe jeg syns er ekstra godt (eller når jeg husker det, for den saks skyld), gjerne med en oppskrift også.

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det jeg mener er spesielt for FP er at lista for hvordan man bør leve sitt liv er generelt ganske høyt, og det er antakelig vanskeligere for de som ikke passer inn å finne en egen nisje enn på et forum som NM, hvor det er et mye større spekter av mennesker med forskjellig bakgrunn.

Det er jeg helt uenig i. Jeg syns NM har et mye smalere segment av befolkningen enn her, og "kaller du meg en dårlig mor?!"-mentaliteten er høyere. Her er det mye større forsåelse for ulike valg, så lenge de er greit begrunnet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.