Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-10, 20:51   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?

Vi hadde aldri med noe som barn, i alle fall. Annet enn når vi lå i telt (og enkelte sommre bodde vi der...), da var jo soveposen en del av pakka. (Men det var nesten alltid i vår hage vi lå i telt, så det var de andre som hadde med da)

Jeg hadde ikke tenkt på å sende med. Nå drar ikke guttungen på overnatning uten oss da, og da har vi ikke med (Men så er det til mine foreldre eller mannens mor vi drar da) Vi har gjestedyner til 4 voksne og en baby (siden guttunge fikk ny dyne for litt siden) og sengetøy i store mengder, så det ville ikke falt meg inn at så (eller store) gjester skulle ta med seg. (Vi har altså alt av familie i overnatningsbesøksavstand, så vi må nesten ha mulighet til at de kan besøke oss, og overnatte, derav fire gjestedyner, det er max fire gjesteseneplasser vi har, og stort sett er besøksgruppene begrenset til opptil fire.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.