|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi gjør ikke det, om ikke det blir spesifisert.
Hadde jo bare vært å be om det.
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg spør alltid om jeg skal sende med, og jeg ber som regel de som sover over her om å ta med. |
|
|
|
#43 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?
Det er vel nå det er på sin plass å stå fram og innrømme at jeg ikke tar av sengetøyet etter hver overnatting, men ruller dyna og puta inn i lakenet og legger det pent i skapet til neste gang.
|
|
|
#44 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Hvor mange ekstra dyner er det normalt å ha liggende i heimen?
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Nei det gjør vi ikke, og ingen har hatt med hit heller. Vi har nok dyner og puter, eller de har med selv. Jeg spør når storebror skal sove borte, om han skal ha med noe. |
|
|
|
#46 |
|
saftig
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi spør alltid om barna skal ha med noe slikt når de skal overnatte borte. Det er da bare normal høflighet, syns jeg.
|
|
|
#47 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Soveposen er en selvfølgelighet å sende med på overnatting. (Gammel speider) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi pleier kun å sende med sovepose når det er spesifisert feks når de skal på overnattingsbursdag hvor de er mange som skal sove over.
|
|
|
#50 |
|
Pauset
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg har ikke tre ekstradyner liggende, så om jeg skulle hatt tre personer liggende over, så hadde jeg sagt i fra at de måtte tatt med seg dyne eller sovepose. Men om en eller to personer skal sove over, så har jeg dyne. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Huff, jeg kjenner jeg blir litt svett av alt som forventes uten at det kan sies rett ut. Her sendes det aldri med sovepose, men får vi spørsmål om vi kan gjøre det, så gjør vi selvfølgelig det.
|
|
|
#52 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?De få gangene jeg har sendt det med har vi fått beskjed på forhånd at det må medbringes.
|
|
|
#53 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Samme her. Jeg håper ingen foreldre har sittet og tenkt på oss som håpløse som ikke har visst om denne "regelen" (som jeg aldri har hørt om) om sovepose. Men vi har hatt mange overnattingsgjester her, og ingen har hatt med seg sovepose så da er vi nok ikke de eneste som er håpløse, heldigvis.
|
|
|
#55 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg synes det er veldig greit hvis de har det med seg, ja. Jeg synes det er deilig å slippe å vaske og ikke minst tørke store dynetrekk hvis det ikke er nødvendig. Dessuten har vi så sjelden overnattingsbesøk at vi ikke har ekstradyner og -madrasser, så da må vi låne. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har ikke tittel
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Nei, sender ikke med sovepose. Jeg går ut i fra at folk gir beskjed om man trenger det. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg spør alltid om de trenger å ha med enten sovepose eller dyne. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tror vi har 5-6 ekstradyner, så vi har aldri bedt noen ta med sovepose. Det blir en del klesvask, her har ungene liggebesøk flere ganger i måneden. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Søt og rar
|
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg har ikke så gamle barn ennå,
|
|
|
#60 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Storesøster på 11 har sjelden med seg sovepose, enkelte familier vil gjerne at hun har det med, så da gjør vi selvsagt det. Da hun var 7-8 år var det veldig pop med soveposer når jentene sov hos hverandre, nå vil de helst ha dyner. Hender hun har med egen dyne også. Hun har alltid med egen pute og kosebamsen. |
|
|
|
![]() |
|
|