Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hemmeligheter i parforhold

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 18:53   #14
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hemmeligheter i parforhold

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er at jeg har tillit til at denne personen er så glad i meg at han/hun er i stand til å kjenne den siden av meg som er sårbar også - uten at vedkommende noensinne vil bruke det på en dårlig måte.

Det handler om tillit til vennen og slik jeg ser det er det generelt ikke noe som er knyttet til bestemte temaer, men til følelsen og erfaringen man har med personen. For deg er en nær venn en du stoler på om som du kan dele intime betroelser med, men andre er kanskje mer åpne og kan dele med flere eller har rett og slett ikke det samme behovet for å dele ting fordi det ikke er noe tema som trenger å bli delt. Jeg tror ikke man kan samenlikne slik vennskapsnærhet med andre enn seg selv og sine venneforhold.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.