Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 22:53   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Jeg har ikke sett på Paradise Hotel, (ett sted går grensen) men her om dagen hørte jeg en diskusjon på radio om hvor lite smarte deltakerne i serien var. En av damene der inne prøvde visst å få fram hvor utrolig forskjellige hun og en konkurrent var; Altså, hun er jo den der jordnære typen og sånn, mens jeg, jeg er liksom mer sånn "down to earth," hvis du skjønner?
(Fritt etter hukommelsen.)

Jeg tar vel ikke for sterkt i når jeg påstår at verken down to earth, eller jordnær er det første som slår en når en ser (og hører) Paradise Hotel deltakere.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.