|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...Er det et sjekkeprogram med han fra Charterfeber?!
|
|
|
#43 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...
Jeg hørte det også på radio, men der framstilte de det som klipp fra serien. Vel, for hennes skyld får vi håpe det var en spøk. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Det blei ikkje sagt på spøk. Dei viste klippet i Torsdag kveld frå Nydalen. Deretter lagde dei ein parodi på det.
|
|
|
#45 |
|
weird
Selvsagt kan det være et dumt valg. Jeg er ikke uenig der, selv om jeg på den annen side og generelt sett er glad verden ikke bare består av mennesker som aldri tar en sjanse og tør å stikke seg frem. Ja, som til og med tør å gjøre noe som kunne vise seg å være dumt. Men jeg ville ikke akkurat hoppet i taket av glede dersom datteren min om noen år meldte seg på et realityshow.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
OK. Jeg syntes det var litt merkelig hvis de så seg nødt til å finne opp dumme utsagn. Vil anta det er nok å ta av. :litt slem: |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...Nå har denne typen programmer surret og godt i årevis, og alle vet hvordan deltakerne blir framstilt. Det er en ærlig sak å bli med for oppmerksomhet, gratis drikke og diverse sprell, men selv et nek burde skjønne at da "halve landet" får se hva du gjør så vil det få konsekvenser for deg. Jeg har omtrent like mye sympati med dem som med kompisen min som har mistet lappen for andre gang. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
weird
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...Og hvis man i ettertid plages av at toppløsbilder publiseres om og om og om igjen så må det da være en ærlig sak å spørre de som gjøre det pent om de kan slutte? Kanskje ikke så realistisk, men allikevel. Eller mener man at folk som har gjort noe de i ettertid angrer på ikke skal få lov til å prøve å rette opp i det?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror faktisk ikke alle skjønner hvor gjennomredigert og forhåndsbestemt dette er. Jeg tror veldig mange tenker at bare de gjør sånn og slik, så vil de fremstå som kule og greie. Men jeg er selvsagt enig i at å bli med i et program hvor selve konseptet går ut på å drikke seg full, kle av seg og ha sex uten å tenke bittelitt på langtidskonsekvensen av dette er litt kort.
|
|
|
#50 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...Deltagerne av de aller første programmene visste ikke hva de gikk til. Om noen av dem hadde ønsket informasjonen og bilder av seg selv slettet hadde jeg hatt forståelse for det. Nå derimot? Not so much. Selv om man ikke selv skjønner hvor gjennomredigert programmet er er det FOR dumt å ikke skjønne at man som deltager i Paradis Hotel vil ende opp med bilder av seg selv som en fremtidig arbeidsgiver kan rynke på nesen av. Paradise Hotel gjør seg rett og slett ikke på CVen.
|
|
|
#51 |
|
weird
Det er jeg enig i. Samtidig så vet jeg ikke så mye om hvordan dette programmet ble presentert for mulige deltakere før første sesong.
|
|
|
|
|
#53 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. En kynisk bransje som spiller på unge folks naivitet.
|
|
|
#54 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#55 |
|
weird
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...Jeg kan forestille meg at det finnes en god del mennesker som virkelig tror at Robinson-Ine virkelig er en riks-bitch. Som virkelig tror at en jente med lyst hår og store pupper er så dum som hun fremstår i et gjennomredigert realityprogram.
|
|
|
|
|
#57 |
|
Sviiisj!!
|
Dessuten: jeg så litt på Migrapolis i går kveld, og der intervjuet de enn fyr fra Paradise Hotel. Han sa han ble med fordi han syntes det så så kult ut der forrige sesong.
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...Man er vel i utgangspunktet ganske ekshibisjonistisk i det man melder seg på, men jeg tviler ikke på at det for mange er et sjokk at de ikke blir oppfattet som Hippe&Kule&Schmarte av resten av verden. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Sær og kresen
Det så jeg også. Det jeg synes var det verste var foreldrene hans da de ble spurt om hvordan de ville forholdt seg dersom de hadde hatt en datter som skulle være med i Paradise Hotel. Faren mente at det liksom var sånn at gutter hadde jo jaktinstinkt osv., (les: det var mer naturlig for dem), mens moren supplerte med at hun ville vært mye mer skeptisk til å sende ei jente, for de ville jo føle mye mer press til å gjøre ting de ikke burde (les: ha sex).
|
|
|
#60 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Nei, det er vel nettopp poenget mitt, det er ikke så realistisk. Har man jobbet som glamourmodell og tatt hauger av dårlige bilder og i tillegg deltatt i Paradise, så tror jeg faktisk man må ta det som er. Og heller jobbe seriøst for å rette opp inntrykket.
|
![]() |
|
|