Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er barnet ditt restauranttrent?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 16:16   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er barnet ditt restauranttrent?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Forresten: Er smileyer virkelig så mye mer uskyldige enn ord? Jeg reagerer omtrent likt på om noen kommenterer innlegget mitt med som jeg gjør når de bare skriver dust, f.eks.

Nei, smileyer er ikke mer uskyldige enn ord generelt sett, og ofte kan de være vel så infame.

Hvis grunnen til undringen din her er det jeg sa tidligere i tråden, så var det jeg sa noe i retning av at jeg ikke synes det å le av det noen sier er like ille som å kalle dem en tulling. Og det mener jeg jo uavhengig av om man ler ved å bruke en lattersmiley eller ved å si med ord at "det du sa der synes jeg var helt latterlig". Å si noe sånt er ikke spesielt hyggelig eller, tja, konstruktivt, men fremdeles mindre uhøflig/ufint enn å si "du er en tulling, og det har du alltid vært og kommer alltid til å være".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.