|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?
Før jeg fikk barn var jeg for abort. Da jeg bare hadde ett barn lot jeg aldri det barnet sitte alene i bilen. Jeg kalte assistert befruktning for kunstig, og jeg var imot offentlig amming. Jeg føler at det blir veldig feil hvis jeg ikke kan diskutere disse sakene med den lærdommen og det synet jeg har nå, i frykt for at en eller annen gammel (og utdatert) uttalelse blir brukt mot meg for å bevise et eller annet.
![]() |
#242 |
Leser
|
Da har jeg formulert meg klossete. Jeg har ingenting imot at folk forandrer mening ettersom de får erfaring (eventuelt modnes, men det minner meg mer om oster enn om folk.
Nei, det kan jeg ikke. De har endret på søkefunksjonen så jeg klarer bare å få opp tråder du har startet, ikke alle innleggene dine.
![]() |
#243 |
|
Det trodde jeg var et så latterlig overdrevet spørsmål at jeg ikke gadd å svare en gang, come on. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Leser
|
Er det det? Jeg synes absolutt ikke det er dårlig kutyme å referere til ting som er skrevet andre plasser og tider. Tvert imot mener jeg. Jeg synes jo at det er kjempeflott å komme med referanser.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-10 kl 11:16. Årsak: er -> var |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Leser
|
Ja, enig i at jeg burde enten ha vært mer spesifikk eller ikke sagt noe. (Eventuelt enda mer utkrøpen og sagt at: "Du har jo også endret meninger fra den gangen du hadde ett barn, så jeg vil jo tro det ikke er så veldig uvanlig"
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-10 kl 11:36. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Kommentar til prikk (jeg får ikke prikket tilbake, og PM-er utgår med skyhøye kneløft). Jeg synes det er mye verre å komme med bemerkninger som går på person, enn å skrattle av noe en person har sagt, men vi er forskjellige.
![]() |
#255 |
|
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Jeg kjenner forsåvidt at jeg kan leve med å ikke være en respektabel dame i rett alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
awesom
|
![]() |
#257 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Knerten har ikke skjønt dette med jente/gutt, og lurer stadig på hvor mamma sin tissemann er. At jeg er jente/dame (og derfor ikke kan være fantegutt, jeg er i så fall fantejente) skjønner han bare ikke.
![]() |
#258 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Vi har vært på Fridays med de i dag. Det gikk fint, kanskje vi har litt kustus på de likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Ustabil
|
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Jeg tenkte på det en eller annen skrev om det å forberede, og klargjøre for ungene hva man krever, og at det overraskende ofte fungerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
En som trener
|
![]() Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Storebror er det stort sett en fornøyelse å ha med på restaurant nå, sånn har det vært et par år (fram til han var 3-4 var det helt håpløst). Nå er det veldig hyggelig å ha med han på restaurant. Lillesøster er foreløpig ca lik sånn Storebror var på samme alder, dvs ikke spesielt rolig. Hun roper og vil løpe rundt, og spiser sjelden noe særlig av det vi bestiller til henne. Med litt flaks blir hun som Storebror i løpet av ett år eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|